recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG OLED65B6 til 19.999 kr. i Elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG OLED65B6 til 19.999 kr. i Elgiganten

 Besvar Besvar Side  <1 910111213 16>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 18:08
Prøv at læse én gang til, hvad jeg skriver!

M.v.h.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 18:32
Hvad koster en rigtig kalibering i dag ?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 18:36
Fra 995,-.....

M.v.h.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af Glenn-Haderslev Glenn-Haderslev skrev:

Er input lagen blevet bedre på de modeller der er på tilbud ? Et indput på over 40 er et NO go for mig
det vil jeg også gerne vide
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 19:06
så fik jeg også bestilt en så glæder mig. er en vinklet antenne stik det eneste vinkel stik man skal have for at få tvet ind til væggen
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

så fik jeg også bestilt en så glæder mig. er en vinklet antenne stik det eneste vinkel stik man skal have for at få tvet ind til væggen
Det kommer an på hvad du skal have tilsluttet. Der er lige lavet en test på digitalt.tv hvor der er et tydelig billede af bagpanelet. Umiddelbart vil jeg mene at der også skal et vinklet netværksstik til.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 19:33
REspekt til HiFi klubbens artikel til lægmand omkring kalibrering. Rart med en butik man kan regne med
fortæller sandheden og det gør denne artikel. Der står ikke noget som er løgn og giver en der ikke ved noget om dette et godt og hurtigt overblik over hvad det drejer sig om og uden det bliver langhåret.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

så fik jeg også bestilt en så glæder mig. er en vinklet antenne stik det eneste vinkel stik man skal have for at få tvet ind til væggen
Det kommer an på hvad du skal have tilsluttet. Der er lige lavet en test på digitalt.tv hvor der er et tydelig billede af bagpanelet. Umiddelbart vil jeg mene at der også skal et vinklet netværksstik til.

Jeg skal kun have en hdmi kabel i. Jeg vil køre wifi så netværkskabel for jeg ikke brug for
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 19:57
Hvordan virker det HDMI ARC på tv'et? Hvilket stik skal det i?
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 20:03
I det HDMI-stik der står ARC ved. Det er forskelligt fra model til model.
Når så man har en surroundreceiver som også understøtter ARC (Audio Return Channel), så kan du få TV'ets lyd ned i receiveren, via det HDMI-kabel der normalt fører billede op i TV'et.

M.v.h.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 21:43
Nu har jeg haft mit B6V et par dage og jeg må sige det er super flot billed, men kun når jeg ser bluray eller uhd 4k indhold, når jeg ser tv fra min telia ip tv boks via hdmi så er indholdet slet ikke godt nok til at dette tv viser hvad det duer til desværre. Det får mig til at overveje om det er pengene værd i mit tilfælde. 

Iøvrigt har jeg svært ved at indstille det, jeg syntes det sev skifter settings af og til, har jeg været i menu og indstille feks gamma til 2.2 så er den blevet til BT1886 eller hvad det nu hedder, kan den selv skifte alt efter indhold ? 

Iøvrigt syntes jeg den meget lille kant der er rundt om billedet er meget irreterende, det er en mm tynd kant hele vejen langs kanten hvor billedet er lidt sløret, har jeres det samme ? 

og til sidst, aspect ratio ? jeg har forsøgt med 16:9 og original som virker fint, men hvad betyder "just scan" skal det slåes fra eller til ? 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 22:06
Telia TV er vist kun SD kvalitet. Det ser ikke godt ud på så stor skærm.
Just scan er 1:1 pixelmapping. Det skal slås til.
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu