recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køtilbud LG OLED 55B6V eller 55C6V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køtilbud LG OLED 55B6V eller 55C6V

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
pilgaardtys Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-December-2016
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilgaardtys Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køtilbud LG OLED 55B6V eller 55C6V
    Sendt: 25-December-2016 kl. 16:30
Hej,
Hvad tænker I?

Jeg synes jo det nye oled tv fra LG er fedt, og passer godt til mit behov. Og her 3. juledag er der køtilbud hos både Power og Elgiganten.

55C6V (buet) står til kr. 11.111 hos power.
55B6V (flad) står til kr. 12.999 hos Elgiganten.

Hvilket vil I vælge? Jeg er nemlig ikke så vild med buet tv, men det er jo billigst her og nu. Vil I vente til et bedre tilbud på B'eren? 


Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 17:16
jeg kigger med , hvad er forskellen på E6 og B6 ? jeg tænker at købe et af de 2 men hvorfor give 4000 mere for et E6 ? hvad får man for de penge ? 
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 21:05
I bund og grund kan jeg på LG side se at den eneste forskel er følgende

B6 er flad og mangler 3D
C6 er buet og har 3D
E6 er flad og har 3D

Jeg ved ikke om de har forskellige processor til at kører smart TV, men ellers kan man argumentere for at at E6 er dyrt i forhold til B6, hvis kun 3D er forskellen, men antager 3D kræver lidt mere processor kræft. Selvom LG ikke oplyser noget om dette.

/Henrik
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 22:03
E6 har en kraftigere processor, 3D, bedre lyd, og får tildelt bedre paneler end B6. Jeg ville til enhver tid vælge fladt frem for buet.
Til top
pilgaardtys Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-December-2016
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilgaardtys Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 22:18
Takker. Hold jer gerne til om hvad I synes om B6 vs. C6.

Tak :-)
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af Lightyear Lightyear skrev:

E6 har en kraftigere processor, 3D, bedre lyd, og får tildelt bedre paneler end B6. Jeg ville til enhver tid vælge fladt frem for buet.


Ikke helt korrekt. Samme panel men sat på en anden type glasplade. Alle review inkl de fagfolk jeg har snakket med siger alle det samme nemlig at billedmæssigt er de ens hvis vi ser bort fra 3D tingen. Lyden er derfor største forskel inkl en hurtigere processer (plus en anden type fjernbetjening) Du kan dog få en meget bedre Soundbar for merprisen mellem de to modeller. Jeg ville til enhver tid vælge den flade b6 model og har faktisk også købt den (-:
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 08:34
Jeg ville klart købe fladt. 
Til top
pilgaardtys Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-December-2016
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilgaardtys Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 11:47
Jeg tror også det bliver en "venter" fra mig. Buet kommer aldrig til at være min ven :-)
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 14:11
Prisen er bare sindsyg skarp på den buede,  - men OK 1000+ er jo ikke en herregård . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
pilgaardtys Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-December-2016
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilgaardtys Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 15:22
Det er jo det. Prisen er sindsyg god...... skal, skal ikke 😊
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 15:34
Vil du ha et "transportskadet TV"? Da jeg sagde det til et par sælgere i Elgiganten, grinte de og sagde at de kurvede ikke har været en salgssucces. Derfor ryger prisen også længere ned på dem, og der kommer ikke nye kurvede hjem.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 17:12
Tror jeg nupper et B6 imorgen, det er en skarp pris og tvivler på den ryger meget længere ned de næste par måneder, der går jo også lidt inde de nye modeller fra CES kommer i butikkerne og priserne vil nok være sky høje til at starte med. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu