recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Messenger chat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Messenger chat

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Messenger chat
    Sendt: 08-Januar-2017 kl. 13:35
Hejsa

I Messenger app'en, kan man se andre "venner" der er online. Desværre kan man også se folk man har skrevet med tidligere, men ikke er venner.
Nogen der ved hvordan man fjerner dem, uden at skulle blokere dem?
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2017 kl. 19:31
Long press på samtalen, og tryk slet..?
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2017 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:

Long press på samtalen, og tryk slet..?

Dette fjerner samtalen, men personen står stadig fremme på de to lister han snakker om. jeg har selv samme problem med tidligere studiekammerater, som jeg intet har med at gøre i dag, og har ikke kunnet fjerne det
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2017 kl. 16:52
Er da trods alt glad for at jeg ikke er den eneste med problemet, men øv der ikke er en løsning :-(
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2017 kl. 01:31
Sorry hvis jeg bruger den her tråd, men nu er overskriften messenger chat. Så ville lige høre om et andet problem også. Min kæreste kan slet ikke se hendes samtaler, i den fane hvor de burde være. Hvis hun afinstallere appen og geninstallerer den, så virker den. Lige indtil hun lukker programmet via swipe op. Den vil ikke indlæse samtaler, men hun kan godt modtage dem og svare tilbage, hvis hun søger på vedkommende. Sku lidt mærkeligt. Det er en iPhone 6
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu