recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægophæng OLED55b6v
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægophæng OLED55b6v

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vægophæng OLED55b6v
    Sendt: 17-Januar-2017 kl. 00:19
Hejsa,

Har netop fået dette dejlige tv, men er i tvivl om hvilket Vogel's beslag jeg skal bruge til det?
Syntes der står lidt forskelligt når jer læser herinde og andre steder på nettet Confused

Skal bruge et beslag som blot skal hænge på væggen. 

Umiddelbart ville jeg mene det korrekte er "305 ultraThin", men kan se nogen siger man i stedet skal bruge "205 ultraThin", da det "305" versionen hænger synlig under skærmen???
Dog er det mest spøjse er at Vogel's på deres egen hjemmeside skriver at disse 2 beslag ikke passer med mit OLD55b6v?

Nogen som har erfaring med disse beslag til min tv model? 
Blot så jeg ikke køber det forkerte......

Tak for jeres tid og hjælp.
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2017 kl. 11:42
Mit er hængt op med Vogel ultra Think 305 og hænger meget tæt ind til væggen. Det med at det er synlig under skærmen forstår jeg ikke. Vedkommende må have sat det forkert på så.
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2017 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Naim Naim skrev:

Mit er hængt op med Vogel ultra Think 305 og hænger meget tæt ind til væggen. Det med at det er synlig under skærmen forstår jeg ikke. Vedkommende må have sat det forkert på så.

Det lyder godt....har du problemer med at nogen af stikkene har svært ved at sidde i tvet fordi det er tæt på væggen? Måske derfor bruger vinklede stik i tvet?
(tænker særlig på netkablet til routeren som jeg kan forstå skal sætte ind i tvet bagpå)

Tak for hjælpen...


Redigeret af Jarly - 17-Januar-2017 kl. 13:32
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2017 kl. 14:27
Jeg har ikke haft problemer med stikkene, men måske vinklede stik er en god ide? Jeg kører trådløs, men jo det er vist bagpå det skal i.


Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2017 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af Naim Naim skrev:

Jeg har ikke haft problemer med stikkene, men måske vinklede stik er en god ide? Jeg kører trådløs, men jo det er vist bagpå det skal i.



Mit problem der er blot at de kun kan fåes i den lave "kvalitet" CAT5 men har fået af vide CAT6 er meget mere optimal. Her kan man så bare ikke få et vinklet stik Confused 
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 08:21
Så vidt jeg ved, mener jeg kun at netstikket på denne model og mange andre, kun er på 100mbps, og dette understøtter Cat5 fint. Cat6 er typisk at anbefale ved lange træk og ved en hurtigere overførelseshastighed.

Jeg er dog ikke 100% sikker på dette, men det er værd lige at tage med, inden man køber Cat6, hvis det ikke er nødvendigt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu