recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klage over udsalgspris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klage over udsalgspris

 Besvar Besvar Side  <1 7891011>
Forfatter
Besked
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:


Nej det er almen opførsel at man ikke hænger folk ud på nettet Klaus.
Men det fatter du nok heller ikke en brik af.


Du lavede lige et selvmord af dimensioner der.....

Klaus


Næppe.
Prøver bare at skære tingene ud i pap for de mindre XXXXXX.

Dårlig stil. Underlig måde ikke at hænge folk ud på, ved at gører opmærksom at de er et eller andet. 
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:


Næppe.


Jo...
For øvrigt, har du en momsregistreret virksomhed?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 20:26
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 20:27
Nej ikke længere Klaus.
Hvorfor da? Vil du lære mig lidt om momsregnskab?


Redigeret af strecker - 26-Januar-2017 kl. 20:32
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2013
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Jan2013 Jan2013 skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:


Hej.
Sælger man GPS hos HifiFreaks??
Mvh.


Hvis din fatteevne er så lille, så er du opgivet på forhånd.Ouch


Hej.
Tak for dit svar.
Jeg spurgte mest fordi det kunne være rart med et navn på den forretning,hvor du havde været udsat for det så vi andre kunne være advaret.Men undskyld forstyrrelsen.Wink
Mvh.


Du er vist i gang med storvask.LOL

Man får svar som man skriver.Tongue Men nu du spørger så direkteBig smile så drejer det sig om Bilka i mit nævnte indlæg.

Men jeg har lagt mærke til det før, ved forskellige butikker, at der er udsolgt dagen før en ny periode begynder, og de så straks har varen på lager i den nye periode til fuld pris, det virker som en udtænkt taktik.Thumbs Down
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Nej ikke længere Klaus.
Hvorfor da? Vil du lære mig lidt om momsregnskab?
m

Du skyder efter Henrik der tilbyder transport, men har selv solgt højttalerføder.......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Nej ikke længere Klaus.
Hvorfor da? Vil du lære mig lidt om momsregnskab?
m

Du skyder efter Henrik der tilbyder transport, men har selv solgt højttalerføder.......

Klaus


Glem det Klaus. Jesper er helt galt på den med sine facts alligevel...

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 20:45
Men som du nok ved så er beløb under 50.000,- årligt ikke momspligtige, men kun skattepligtige.

Så hvorfor spørger du ind til momsregistreret virksomhed Hr. Revisor??
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2013
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:



Så er min fatteevne også lille, tråden omhandler hififreaks, så må man da for helvede regne med det er dem du taler om.


Hvis du ikke forstår indlægget, det er ikke KUN Hifi Freaks der besidder mærkelige tendenser ved salg af før og nu priser, det forgår overalt, derfor mit indlæg.Wink


NB.
Recordere og lignende sider kunne lukke ned hvis indlæg kun måtte indholde indlæg om emnet, læs bare denne tråd som et eksempel.Shocked
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Men som du nok ved så er beløb under 50.000,- årligt ikke momspligtige, men kun skattepligtige.

Så hvorfor spørger du ind til momsregistreret virksomhed Hr. Revisor??


Må man ikke også modtage en gave skattefrit på omkring 56000 årligt? Eller husker jeg helt forkert?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Men som du nok ved så er beløb under 50.000,- årligt ikke momspligtige, men kun skattepligtige.

Så hvorfor spørger du ind til momsregistreret virksomhed Hr. Revisor??


Må man ikke også modtage en gave skattefrit på omkring 56000 årligt? Eller husker jeg helt forkert?

Kun af nær familie. 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 21:05
til gengæld må du gerne modtage en ydelse for at køre en vare fra et sted til et andet uden at skulle betale skat, hvis du kan fremvise at slid på bil, samt brændstofforbrug er højere end det, du har brugt på at køre med varen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu