recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prisbillig pladespiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prisbillig pladespiller

 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 07:32
@Kampus

Sådan laver du et klikbart link.

Kopier addressen. Tryk på globus med kæde over svarboksen. Skriv navn eller indsæt link. Tryk ok. Indsæt addresse i næste felt. Tryk ok. Og du har et klikbart link.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 08:37
@Mufti - Det virker langt fra hver gang. Der er bare ingen sikker måde på at lave et link her i forum. Det der virkede i går, virker ikke i dag.
Admins er blevet gjort opmærksom på dette i årevis, men intet bliver der gjort.
Jo, de snakkede vist om en snarlig overhaling af hele forum, da hovedsiden fik samme behandling. Men det var vist i 2012 eller 2013. Så det må da være en større opgave, end jeg havde troet ;)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

@Kampus

Sådan laver du et klikbart link.

Kopier addressen. Tryk på globus med kæde over svarboksen. Skriv navn eller indsæt link. Tryk ok. Indsæt addresse i næste felt. Tryk ok. Og du har et klikbart link.

Hvis det var så let, gjorde jeg det bare!

Nej, jeg skal lave klammer, skrive url og /. Plejer at virke, men det gør det ikke mere. Og redigerer jeg, står adressen dobbelt. Og skal så ind at redigere på ny. Never ending story, ikke noget jeg gider spilde min ungdom på
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 10:39
Det virker stadig med klammer! http://www.recordere.dk/

Når det står dobbelt bagefter, så skyldes at forum softwaren ændrer adressen til korrekt HTML sprog.

Nagash. Det med indsæt via globus virker også HVER gang. Når det ikke virker, skyldes det en fejl-40. I øvrigt ligesom når klammerne svigter for Kampus.

M.v.h.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 10:45
Jeg synes denne her er specielt underlig. Prøv at klikke på linket til SeymourAV.


Redigeret af jacobe - 30-Januar-2017 kl. 10:46
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 11:21
Nej, Henrik B, det gør det virkelig ikke. Det kan godt være du har den oplevelse. Og godt for dig så. Men det virker IKKE hver gang. Klammerne gør heller ikke altid. Og undskyld, men det er dårlig programmering, at softwaren prøver at rette adressen til korrekt HTML sprog, når man redigerer, for at det så efterfølgende ikke virker.
Uanset hvordan du vender og drejer det, så er der virkelig problemer med links i dette forum. Hvorfor tror du ellers der er så mange der beklager sig over det?
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det med indsæt via globus virker også HVER gang. Når det ikke virker, skyldes det en fejl-40.

Browser/OS gør også en forskel. Firefox på Ubuntu virker fint for mig mens andre kombinationer ikke nødvendigvis virkerConfused.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det virker stadig med klammer! http://www.recordere.dk/

Når det står dobbelt bagefter, så skyldes at forum softwaren ændrer adressen til korrekt HTML sprog.

Nagash. Det med indsæt via globus virker også HVER gang. Når det ikke virker, skyldes det en fejl-40. I øvrigt ligesom når klammerne svigter for Kampus.

M.v.h.

Henrik har du prøvet på en iPad? Globus virker overhovedet ikke!!! Den med klammerne begyndte jeg at bruge sidste år på din foranledning. Det virker heller ikke mere!!!!! Så der er kun ét at sige:

KAN VI FÅ EN FORUM SOFTWARE, HVOR DET ER MULIGT AT INDSÆTTE KLIKBARE LINKS FRA IOS?
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 14:28
Tusind tak for alle de gode forslag, links (selvom links er et betændt emne ;)) til DBA og deslige - nu har jeg i hvert fald lidt, at kigge på og studere nærmere :) 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det virker stadig med klammer! http://www.recordere.dk/

Når det står dobbelt bagefter, så skyldes at forum softwaren ændrer adressen til korrekt HTML sprog.

Nagash. Det med indsæt via globus virker også HVER gang. Når det ikke virker, skyldes det en fejl-40. I øvrigt ligesom når klammerne svigter for Kampus.

M.v.h.

Henrik har du prøvet på en iPad? Globus virker overhovedet ikke!!! Den med klammerne begyndte jeg at bruge sidste år på din foranledning. Det virker heller ikke mere!!!!! Så der er kun ét at sige:

KAN VI FÅ EN FORUM SOFTWARE, HVOR DET ER MULIGT AT INDSÆTTE KLIKBARE LINKS FRA IOS?


Dette er skrevet på en iPad - Link til recordere

Og som vist foroven, så virker "klammer" også! Såååeeee..... 2x FEJL-40 !!!

M.v.h.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Dette er skrevet på en iPad - Link til recordere

Og som vist foroven, så virker "klammer" også! Såååeeee..... 2x FEJL-40 !!!

M.v.h.

Ja, du ved bedst. Alle vi andre er idioter til internettet :)
Kom nu.. Du ved sgu godt, at bare fordi du åbenbart ikke har problemer, så kan mange andre sagtens have det, uden at de gør noget forkert.
Kom ned af din høje hest og indse at du ikke behøver at have ret i alt.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det virker stadig med klammer! http://www.recordere.dk/

Når det står dobbelt bagefter, så skyldes at forum softwaren ændrer adressen til korrekt HTML sprog.

Nagash. Det med indsæt via globus virker også HVER gang. Når det ikke virker, skyldes det en fejl-40. I øvrigt ligesom når klammerne svigter for Kampus.

M.v.h.

Henrik har du prøvet på en iPad? Globus virker overhovedet ikke!!! Den med klammerne begyndte jeg at bruge sidste år på din foranledning. Det virker heller ikke mere!!!!! Så der er kun ét at sige:

KAN VI FÅ EN FORUM SOFTWARE, HVOR DET ER MULIGT AT INDSÆTTE KLIKBARE LINKS FRA IOS?


Dette er skrevet på en iPad - Link til recordere

Og som vist foroven, så virker "klammer" også! Såååeeee..... 2x FEJL-40 !!!

M.v.h.

Så mangler du bare at bruge globus på iPad også

Tror du virkelig jeg lyver? Har tjekket og dobbelttjekket inden der trykkes besvar. Forumsoftwaren opfører sig uregerligt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu