recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hi-Fi Klubben og rabatter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHi-Fi Klubben og rabatter

 Besvar Besvar Side  <1234 15>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Meget simpelt.
Hvis jeg får ting til indkøbspris er jeg skattepligtig.
 
Hvad er du skattepligtig af?
 
Er du ansat hos hifi-freaks er du skattepligtig af differencen, hvis du handler til en pris som er under kostpris. Sålænge du dækker virksomhedens kostpris er det ok.
 
Er du bare kunde, så kan du tage det helt roligt. Det sker jo hele tiden at butikker m.v. må sælge noget til eller under kospris. Det har intet med din skattepligtigt at gøre.
 
Hilsen en statsautoriseret revisor.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 14:45
..

Redigeret af strecker - 04-Februar-2017 kl. 15:19
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Tag nu en dyb indånding Jesper, og så prøv at forstå, hvad der menes.

Det vil taler om, er at denne tråd om HFK er der henvisning til, på forsiden af recordere, som en nyhedsartikel. Det blev der ikke lavet med tråden om HiFi Freaks, selvom det ville være mere relevant, hvis en forhandler overtræder købeloven.

http://www.recordere.dk/2017/02/dagens-debat-hi-fi-klubben-rabatter/


M.v.h.


Jeg ville også havet forsvaret hififreaks hvis jeg fik alt til indkøbspris. Confused


Du må meget gerne smide nogle beviser på banen prompte Andre'.
For du har lige offentligt beskyldt mig for skattesvig..!



Hvad er ligheden mellem indkøbspris og skattesvig?

Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 14:32
..


Redigeret af strecker - 04-Februar-2017 kl. 15:21
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 14:31
jeg købte  november 2013 en denon avr 3000 for 5500 kr, den var nedsat fra 7000. Da den begyndte at brænde HDMIboardet ,efter2 år og 10 måneder, af blev det skiftet. Da de havde gjort det 3 gange blev den erklæret død.
Da jeg ikke skulle stilles dårligere end ved tideligere køb  blev jeg tilbudt en x3300W til nypris på 6000kr. Jeg forhørte mig hvad det ville koste mig at opgraderer til en 4300H(12.000 dec 16), det skulle de have 4000 kr for. 
Jeg valgte at opgradere og er meget glad for deres tilbud på 4000 kr. Jeg er glade for både deres garanti og deres service.
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 14:24
[QUOTE=

Redigeret af Just Curious - 04-Februar-2017 kl. 20:50
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

jeg var i hifiklubben her forleden for at forudbestille 4.stk af Lyngdorf's nye mh-2 højtalere til brug af baghøjtaler.
Jeg spurgte ikke om rabat, jeg betalte bare prisen.



Det er vel egentlig nok på sin plads at informere om at du bor på et værelse på 20 Kvm hjemme hos de "gamle" og at du snart har brugt så mange penge på AV udstyr så du kunne have købt dig en 3 vær. Ejer lejlighed - det er ikke sagt pga. Misundelse - men mere en undren over dit åbentlyse respektløse penge forbrug - jeg er helt sikker på at hvis du var min søn så havde du fået støvlen for længe siden, så du kunne komme ud og blive lidt klogere på livet og hvad det vil sige at have faste udgifter, opgaver, ansvar..

Hvor må det være et sølle menneske der angriber en på den måde på et debatforum om HIFI. 
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Tag nu en dyb indånding Jesper, og så prøv at forstå, hvad der menes.

Det vil taler om, er at denne tråd om HFK er der henvisning til, på forsiden af recordere, som en nyhedsartikel. Det blev der ikke lavet med tråden om HiFi Freaks, selvom det ville være mere relevant, hvis en forhandler overtræder købeloven.

http://www.recordere.dk/2017/02/dagens-debat-hi-fi-klubben-rabatter/

M.v.h.

Jeg ville også havet forsvaret hififreaks hvis jeg fik alt til indkøbspris. Confused
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

jeg var i hifiklubben her forleden for at forudbestille 4.stk af Lyngdorf's nye mh-2 højtalere til brug af baghøjtaler.
Jeg spurgte ikke om rabat, jeg betalte bare prisen.



Det er vel egentlig nok på sin plads at informere om at du bor på et værelse på 20 Kvm hjemme hos de "gamle" og at du snart har brugt så mange penge på AV udstyr så du kunne have købt dig en 3 vær. Ejer lejlighed - det er ikke sagt pga. Misundelse - men mere en undren over dit åbentlyse respektløse penge forbrug - jeg er helt sikker på at hvis du var min søn så havde du fået støvlen for længe siden, så du kunne komme ud og blive lidt klogere på livet og hvad det vil sige at have faste udgifter, opgaver, ansvar..

Synes det er lidt ærgeligt at den der mor & far altid skal frem på en eller anden måde. Men hvis det får dig til at føle som en voksen mand så fred være med det... 
Faste udgifter - opgaver - ansvar? Dem er der da masser af selv om man bor hjemme. Du tror da vel forfanden ikke jeg bor gratis hjemme. Udover at betale husleje og halvdelen af elregning samt diverse forsikringer. Og vedligholde huset ude og inde. Så har du sikkert ret i jeg stadig er forkælet.
Hvad jeg har brugt af penge på udstyr kommer ikke fra min meget acceptabel løn men derimod mine køb & salg af aktier. Jo jo selvfølgelig er de aktier da købt af penge fra min løn men jeg da sikker på du godt kan regne resten ud. Du jo en voksen mand med faste udgifter, opgaver, ansvar.
Men at kalde mit forbrug at penge respektløs vil jeg mene er noget mærkeligt noget at sige. Man må jo mene jeg har råd til det og ikke bare tømmer min konto. 

Og for the record. Jeg har ikke valgt at købe eller leje en bolig endnu da jeg venter på at få svar fra et firma i sorø om de vil have mig ind som lærling. Vil være surt show at få købt mig noget i roskilde og så få et ja fra dem. Og så skulle til at flytte rundt igen. 
Men du har tydeligt et sted der trykker siden du lige skulle skrive alt det der, selv om det intet har at gøre med denne debat.  Du må have en god weekendLOL
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 13:27
Eeeej, for helvede, gutter ....
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

jeg var i hifiklubben her forleden for at forudbestille 4.stk af Lyngdorf's nye mh-2 højtalere til brug af baghøjtaler.
Jeg spurgte ikke om rabat, jeg betalte bare prisen.




Det er vel egentlig nok på sin plads at informere om at du bor på et værelse på 20 Kvm hjemme hos de "gamle" og at du snart har brugt så mange penge på AV udstyr så du kunne have købt dig en 3 vær. Ejer lejlighed - det er ikke sagt pga. Misundelse - men mere en undren over dit åbentlyse respektløse penge forbrug - jeg er helt sikker på at hvis du var min søn så havde du fået støvlen for længe siden, så du kunne komme ud og blive lidt klogere på livet og hvad det vil sige at have faste udgifter, opgaver, ansvar..


Så sandt

Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

jeg var i hifiklubben her forleden for at forudbestille 4.stk af Lyngdorf's nye mh-2 højtalere til brug af baghøjtaler.
Jeg spurgte ikke om rabat, jeg betalte bare prisen.






Redigeret af Just Curious - 04-Februar-2017 kl. 20:49
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu