recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OnePlus 3T Kamera - Erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OnePlus 3T Kamera - Erfaringer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OnePlus 3T Kamera - Erfaringer
    Sendt: 02-Februar-2017 kl. 09:47
Her for et par måneder siden lykkedes det mig for 3-4 gang at ødelægge min mobil ved at tabe den. Jeg har en pludselig skade forsikring gennem mit forsikringsselskab. Egentlig pga. vi har små børn, men ser ud til det er faren der har brug for den:)

Jeg fik nogle penge fra forsikringsselskabet og købte OnePlus 3T. Var super glad for alt ved den bortset fra kameraet. Mine børn skulle nærmest blot overveje at bevæge sig, så var billedet sløret.

Jeg indledte derfor en RMA sag og fik den ombyttet.

I går fik jeg den nye og situationen med kameraet er fuldstændig identisk. Der skal ingenting til før billedet er sløret.

Da jeg fik mobilen var der fingeraftryk på screen protector og kamera linsen. Så det ser ud til de har sendt mig en returvare.  Hvilket jeg er lidt træt af. Men de er jo i deres gode ret.

Men hvad jeg egentlig gerne vil vide er om jeg bare har været super uheldig eller kameraet på OnePlus3T bare er sådan?
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2017 kl. 10:21
Jeg har ikke problemer med mit. Faktisk er det næsten på højde med min kones iPhone 7 kamera.

Du skal dog være opmærksom på at du kan få klart bedre indendørs billeder ved at lege med de manuelle indstillinger istedet for at lade den stå i auto.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu