recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsig Nvidia NOW ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsig Nvidia NOW ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opsig Nvidia NOW ?
    Sendt: 09-Februar-2017 kl. 17:08
Hej

Jeg købte en Nvidia shield, og tilmeldte mig Nvidia NOW for at kunne spille de spil der var, men efter en 10 dages tid, var jeg ikke tilfreds med boksen (skulle mest bruges til Medie center) og den var hele tiden ude af sync fra Amazon video og Netflix..

Så valgte at køre ud med den til elgiganten igen..

Nu vil jeg så opsige mit abbonoment ved dem, men kan ikke gøre det på deres hjemmeside? Er logget ind og kigger på min bruger, men intet sted kan man opsige..

Og når jeg kigger i deres FAQ skriver de dette....

Såe nu står jeg uden boksen, og kan åbenbart derfor ikke opsige mit abbonoment ? Og en mail til dem kan jeg heller ikke finde under deres contacts.. Kun adresser på deres filialer!

http://www.nvidia.com/object/contact-information.html

HJÆLP! :D


HOW DO I CANCEL MY MEMBERSHIP?

You can cancel your membership on your SHIELD device under GeForce NOW > Settings > Billing

Til top
binlarsen80 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2015
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binlarsen80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 18:04
Solgte min NVIDIA Shield på DBA for 3 mdr. siden og har endnu ikke fundet en løsning på opsigelse endnu. Følger lige med om der kommer en løsning her.
Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 22:46
Kan det virkelig passe at det er umuligt at gøre andre steder end på boksen ? Det er fanme ringe lavet!

Og burde da næsten også være ulovligt :D?
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 10:52
Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 19:53
MANGE tak oleDK :)

Har skrevet til dem nu derinde, og de vil cancel det :)

Så ser frem til ikke at skulle betale for noget jeg ikke kan bruge :D 

Følg linket Binlarsen80 :)

Og skriv derinde, så kommer du ind og kan chatte med en. De skal bare have din mail derinde, så kan de opsige dig :)
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 23:45
Det var så lidt :)
Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 16:34
Men helt ærlig..

Hvad sker der for sådan en tjeneste at man IKKE kan logge ind på ens account på sin PC og afmelde derinde af sig selv?? 

Man kan godt komme ind på ens konto, men opsige.. Det kan man ikke?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu