recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee App fra iPhone/iPad til tv via HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee App fra iPhone/iPad til tv via HDMI

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DalleTheMan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Juli-2010
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DalleTheMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee App fra iPhone/iPad til tv via HDMI
    Sendt: 10-Februar-2017 kl. 14:33
Hej alle.

Jeg har lige investeret i et HDMI kabel fra iPhone/iPad til tv. Håbede på jeg kunne overføre billedet fra min Yousee TV app til fjernsynet, men der er desværre sort skærm når jeg begynder at afspille, og der kommer kun lyd ud af fjernsynet. Selve skrivebordet osv. vil den gerne vise.

Er der nogen der har en løsning på det?

Venlig hilsen Daniel Thomsen
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 18:02
Mon ikke det skyldes noget kopisikring?

Det var da også en kluntet løsning til at starte med. Hvorfor ikke bare bruge en Chromecast, så er du da også fri for alt det kabel bøvl. 


Til top
DalleTheMan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Juli-2010
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DalleTheMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 18:23
Hej

Det er fordi vi også campere og der vil jeg så bare bruge kabler fra telefonen da vi ikke har trådløs net dernede.

Venlig hilsen Daniel
Til top
DalleTheMan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Juli-2010
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DalleTheMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 19:05
Ikke nogen der kan hjælpe mig?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 19:16

Jeg mener at du med en Chromecast stadig kan streame dirkete fra telefonen til Chromecasten. Så du bruger 3G/4G til at hente indhold og så forbinder du Iphone via Wifi med Chromecast. Du behøves kke noget lokalnetværk.

 
Du burde kunne forbinde en Ipad via HDMI med TV, men den overfører vist kun i 4:3 format (samme format som på Ipad), med undtagelse af enkete Apps, der kan overfører i 16:9 (youtube f.eks)


Redigeret af PerW - 11-Februar-2017 kl. 19:18
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 19:39
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu