recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beslag til monitor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beslag til monitor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Allan G Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan G Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beslag til monitor
    Sendt: 11-Februar-2017 kl. 22:16
Nogen der kender til et PC monitor vægbeslag, hvor man kan justere det i højden, samt evt. vippe skærmen? Jeg har forgæves søgt, men kan ikke finde nogen, hvor man kan justere højden :-(

Det skal bruges til en ca. 22" skærm.

Nogen der har forslag?

På forhånd tak
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2017 kl. 17:50
ergotron kan fås hos de fleste it-pushere i dag. www.ergotron.com - du kan se deres varenumre og søge på dem. (tag dig ikke af billedet på "wallmounts" når du går gennem deres menu. De leverer rigtigt meget udstyr til sundhedssektoren)

De er en smule dyrere end "ikea" men er kvalitetsmæssigt også et par hundrede km over deres standard.
Til top
Allan G Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2009
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan G Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2017 kl. 22:03
Det prøver jeg, tak skal du have
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu