recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 500/500 Fiber på ASUS  RT-AC68U
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

500/500 Fiber på ASUS RT-AC68U

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2017 kl. 20:48
Hejsa, 

Det kan den sagtens, så det skal du ikke være nervøs for :) 

Til top
Nickzy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2017
Sted: Hundige
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nickzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2017 kl. 19:23
Hej Recordere.dk

Jeg er lige flyttet I ny lejlighed, hvor de har både TDC, YouSee & Fibia(Waoo Forening) at vælge imellem.
Jeg valgte self. Fibia, da de kan levere en 500/500 til mindre end YouSee's 300/60 de kan levere på addressen. Der skal så en teknikker på besøg og sætte en ny box op, men nok om det.

Jeg havde der hvor jeg boede før en 300/60 fra YouSee, hvor jeg havde et Netgear CG3000, som jeg kørte i bridge mode, med min egen router, en ASUS RT-AC68U bagefter som router. Det er et år + lidt, siden at jeg sidst var meget inde i routere, og ville derfor høre om min ASUS router ville have nogen problemer med at trække 500 mbits, jeg ved at den er gigabit, men om der kunne være andre ting som skulle gøre den langsomme, skal jeg ikke kunne sige.

Mvh.
Nicklas
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu