recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Plex på NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Plex på NAS

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
duke_skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2017
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duke_skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2017 kl. 23:04
Infuse er fantastisk!! Det kører langt, langt bedre på min NAS end Plex - jeg er helt høj af begejstring!

Jeg har fundet ud af det med personlige billeder - det kører okay. Selvom det er noget omstændigt.

Personlige metadata er mest i forhold til at fjerne det metadata, som infuse selv finder. Jeg har en del hjemmevideo, som ligger der også, og der finder Infuse alverdens underlige film som match. Det er lidt surt. Men der kan jeg i princippet tilføje noget til titlen, så forsvinder det som regel.
Til top
duke_skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2017
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duke_skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2017 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Prøv evt med emby

https://emby.media/nas-server.html

Jeg har godt nok kigget lidt på Emby, men umiddelbart ser det ud til, at den ikke er kompatibel med min NAS; der står nemlig ikke Seagate på den liste, som du linker til. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu