recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intel med have fuld support for netflix 4k, osv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Intel med have fuld support for netflix 4k, osv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Intel med have fuld support for netflix 4k, osv
    Sendt: 06-Marts-2017 kl. 18:40
Jeg elsker at have min lille nuc sat til min projektor og tv. Den køre bare alt hvad der skal afspilles som usb blue ray drev til blue ray og dvder, samt netflix app til windows 10 og meget mere.

Men nu syntes jeg snart det er ved at gå i 4k. Men har intel lavet en lille smart computer der kan klare Netflix 4k, H265, HVEC og Google VP9

De har lige lanceret denne bandit her
http://www.intel.com/content/www/us/en/nuc/nuc-kit-nuc7i7bnh.html

Tror i den kan klare det?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2017 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af Ckhansen1 Ckhansen1 skrev:

Jeg elsker at have min lille nuc sat til min projektor og tv. Den køre bare alt hvad der skal afspilles som usb blue ray drev til blue ray og dvder, samt netflix app til windows 10 og meget mere.

Men nu syntes jeg snart det er ved at gå i 4k. Men har intel lavet en lille smart computer der kan klare Netflix 4k, H265, HVEC og Google VP9

De har lige lanceret denne bandit her
http://www.intel.com/content/www/us/en/nuc/nuc-kit-nuc7i7bnh.html

Tror i den kan klare det?
jeg mener at nuc med kaby lake kan. Med dit behov, køb en fx en shield, med en ekstern harddisk, og så kør enten spmc (Kodi fork) eller plex og plex server på shielden og rip dine film ned på harddisken

Edit: den du linker til kan godt. Med den løsning jeg skrev om, får du fjernbetjening til netflix og det hele, i stedet for mus og tastatur

Redigeret af T-Duck - 06-Marts-2017 kl. 19:13
Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2017 kl. 19:18
Tak T-DuckSmileyer
Hvor har du set henne at den godt kan?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2017 kl. 19:34
under peripheral connectivity
Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2017 kl. 19:34
kan du linke til det?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2017 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af Ckhansen1 Ckhansen1 skrev:

kan du linke til det?
det er på sammen side, som du linket til. bare lidt længere nede

Redigeret af T-Duck - 06-Marts-2017 kl. 19:41
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2017 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af Ckhansen1 Ckhansen1 skrev:

Tror i den kan klare det?

Hej.

Jeg kan huske en gammel tråd hvor Microsoft bliver citeret for, at for at kunne se NetFlix i 4K kræves en 7th Generation Kaby Lake Cpu,  Windows 10 samt en Edge browser. Jeg ved ikke om det stadig er sådan  eller om det vil betyde noget for dig?

Her er et link:


Hilsen carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu