|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() Sendt: 10-September-2006 kl. 16:51 |
|
Hej Hvornår kommer 1080P-projektorerne til Danmark (der vel at mærke næsten er til at betale)? Her tænker jeg på Sony Pearl, Mitsubishi 5000 og Panasonic |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Ja, det er også et spørgsmål jeg gerne vil have svar på. Jeg har netop skrevet til Mitsubishi i UK for at høre om de kan henvise mig til en forhandler et sted. Jeg er nemlig helt hooked på HC5000
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Sony Pearl er på TCs webpage...
|
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Hvem er TC? Har du et link? |
||
![]() |
||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Se reklame oppe i toppen
|
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Jeg kan da lige tilføje at den er på lager nu, og kan ses i butikken (hvis man kan komme til for fladskærme... |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Og hvis I har den på Vesterbrogade, når I åbner der og sætter Toshiba HDXE til den, skal der nok blive trængsel. Hvis I sætter en god film på, bliver jeg ikke til at smide ud.
|
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Det tror jeg godt du kan sætte en 50'er på... |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Jeg fandt denne artikel, som beskriver forskellene mellem Ruby og Pearl Mundvandet løber ned på tastaturet... selvom det vil kræve en større ommøblering af stuen. Så er det nemmere at nappe et plasma, når jeg en dag skal (vil) tage afsked med mit Philips 9308 CRT... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Og jeg skal til Aalborg i morgen, og der ligger Århus jo lige på hjemvejen ![]() Hans Henrik |
||
![]() |
||
![]() |
|
Masser. |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Takker. Jeg tog turen forbi Århus i dag, og fik vist Pearl'en frem - ganske vist uden lyd, men det var jo også billedet jeg var kommet for at se. En imponerende oplevelse! Kombinationen af 1080p materiale og en projektor der kan vise det, er noget der kan få mig til at overveje at sende min elskede CRT projektor på pension - og det er et stort skridt for mig :) Jeg skal heldigvis til Århus igen i næste uge, så jeg kommer måske nok forbi og plager jer igen. Måske med lidt mere tid og evt. også mulighed for at se en demo med lyd på. Tak for kigget i dag... Hans Henrik |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |