recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hue og LK Korrespondance problemer!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hue og LK Korrespondance problemer!

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2017 kl. 08:07
Jeg går udfra at det er det han ikke ønsker, da han så skal bruge appen til at tænde og slukke lys.
Alternativt skal han så købe hue dimmer switch og sætte op.
BaaaaaH
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 23:22
Der skal bruges et tryk magen til de andre, og så et kiprelæ til at ligge i underlaget. Skal der ikke være spænding til hue-pæren hele tiden ?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 20:14
Du kan ikke lave normal korrespondance med en normal kontakt, når din nuværende dæmper laver automatikken.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
pandaym Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2016
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pandaym Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 20:14
Jeg kommer sku også lige til at se at der faktisk er 3 andre kontakter: (vi har næsten lige købt huset så lærer stadig).

Jeg er helt lost i det el hehe :)
Til top
pandaym Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2016
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pandaym Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 20:03
Det er de ja.

Jeg har lige købt en alm korrespondance afbryder (10 17 035 960) / 502 D 5006. Nu kan jeg så se den ikke selv vipper tilbage til udgangspositionen.

Så jeg er sku blevet lidt i tvivl om hvordan jeg lige skal koble det, og om jeg har købt det forkerte :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 19:32
Er de to andre kontakter fjederpåvirkede (vipper selv tilbage til udgangspositionen)?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 18:49
Umiddelbart ja, har aldrig rodet med korrespondance
BaaaaaH
Til top
pandaym Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2016
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pandaym Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 18:04
Arh nu virker det. 

Hvis det var en med krydsning jeg havde brug for, ville jeg se 4 ledninger bag på min så? Men idet jeg ser 3, så er det en korrespondance afbryder jeg skal have?
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 18:03
Markere teksten, og sæt ind i adresselinjen..
Så skulle det virke.
BaaaaaH
Til top
pandaym Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2016
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pandaym Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 18:00
Dit link virker desværre ikke for mig.
Til top
pandaym Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2016
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pandaym Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 18:00
Nu har jeg så lige tjekket.
Det hedder en 506DA116 den jeg har siddende. Det er så denne type: https://www.harald-nyborg.dk/pdf/5277_902743.pdf

Der sidder 3 kabler i. Fra venstre: orange, hvid og rød.

Siger det dig noget i forhold til hvilken jeg skal bruge?
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 17:48
BaaaaaH
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu