recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung med Calman auto HDR kalibrering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung med Calman auto HDR kalibrering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung med Calman auto HDR kalibrering
    Sendt: 19-Maj-2017 kl. 02:04
En i det mindste for mig lidt spændende artikel fra AVSFORUM:

http://www.avsforum.com/%EF%BB%BFsamsung-qled-tvs-worlds-first-offering-calman-ready-hdr-autocalibration/?utm_medium=email&utm_campaign=AVSForum.com_daily&utm_source=AVSForum.com20170518


Det er jo lidt vanskeligt indtil videre at få HDR kalibreret sit TV, og her er altså én måde at gøre det på. Jeg har set flere almindelige Calman kalibreringer som faktisk virkede ganske okay.



At jeg så til enhver tid vil foretrække en "Manuel menneske" kalibrering er så en hel anden ting, for i mine øjne kan erfaringer og indsigt i mange tilfælde ikke erstattes af filer og automatik Smile


Redigeret af Hother - 19-Maj-2017 kl. 02:08
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu