recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspillere hvor længe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afspillere hvor længe

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afspillere hvor længe
    Sendt: 07-Juni-2017 kl. 17:51
Mit spørgsmål er, hvor længe vil man stadig kunne købe BD og dvd afspillere. Hvad er jeres gæt.
Jeg lavede for ikke så lang tid siden en tråd om min mors dvd video kombi hvor dvd afspilleren ikke virker. Vi endte med at købe en ny billig afspiller. Det slog mig at udvalget ikke er særlig stort. De er der stadig men hvor længe.
Jeg er selv glad for streaming og bruger det noget mere end dvd, men jeg har stadig masser af skiver. Skulle man rippe de bedste af dem.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 18:18
Mindst 6-8 år endnu
Har selv sprunget på 4k vognen. Og så måtte der ny afspiller til.
Har dog rippet en del af dvd skiverne inden de røg i skraldespanden
Gør måske det samme med de blå om få år
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 21:00
Man kan stadig finde fungerende Laserdisc-afspillere.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 23:57
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Mit spørgsmål er, hvor længe vil man stadig kunne købe BD og dvd afspillere. Hvad er jeres gæt.
Jeg lavede for ikke så lang tid siden en tråd om min mors dvd video kombi hvor dvd afspilleren ikke virker. Vi endte med at købe en ny billig afspiller. Det slog mig at udvalget ikke er særlig stort. De er der stadig men hvor længe.
Jeg er selv glad for streaming og bruger det noget mere end dvd, men jeg har stadig masser af skiver. Skulle man rippe de bedste af dem.


Video-delen er problemet med din mors afspiller - ikke DVD-delen..

M.v.h.
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2017 kl. 00:33
Var det sidste år den sidste VHS maskine blev produceret?
Godt nok går udviklingen hurtig men mon ikke vi kan købe afspillere en del år endnu?
Har iøvrigt oplevet at et dansk filmselskab droppede blu-ray udgivelse da de første film i serien ikke solgte nok. Så det blev kun dvd... men var nu også kun en børnefilm 😉 Men fik en skuffet datter der er blevet forvænt til BD!

Redigeret af Jessemand - 08-Juni-2017 kl. 00:35
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2017 kl. 10:41
Ja det er rigtigt. 4k BD betyder sikkert afspillere lidt endnu.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu