recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3

 Besvar Besvar Side  <1 1314151617 22>
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Har lige modtaget denne idag. Glæder mig til at hører den


Jeg har 2014 udgaven af denne. Min receiver kan så ikke Auro 3D, men fuck hvor lyder det altså bare godt alligevel.Big smile


Den nye lyder også fantastisk. Hele rummet blivcer fyldt op. Der er godt nok meget af musikken der ikke er lige min stil. men det lyder sku godt.

Utroligt at der ikke er flere film, hvor der gøres det ud af lyden, så det kommer til at lyde så godt. 
Når nu lydsporene er i Auro-3D, DTS:X eller Atmos, så undre jeg mig over at der på BD stadig kun er DTS HD-Master eller Dolby True HD. Det er for nedren.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Har lige modtaget denne idag. Glæder mig til at hører den


Jeg har 2014 udgaven af denne. Min receiver kan så ikke Auro 3D, men fuck hvor lyder det altså bare godt alligevel.Big smile


Den nye lyder også fantastisk. Hele rummet blivcer fyldt op. Der er godt nok meget af musikken der ikke er lige min stil. men det lyder sku godt.

Utroligt at der ikke er flere film, hvor der gøres det ud af lyden, så det kommer til at lyde så godt. 
Når nu lydsporene er i Auro-3D, DTS:X eller Atmos, så undre jeg mig over at der på BD stadig kun er DTS HD-Master eller Dolby True HD. Det er for nedren.

Ja, der er fed lyd på. Musikken, er heller ikke lige min stil. Men lyder godt alligevel.

Ja, det er sløvt, at de ikke lægger de gode lydformater på, på Blu-ray skiver. De kan jo godt være der. Jeg har da nogle stykker, hvor det er på.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Har lige modtaget denne idag. Glæder mig til at hører den


Jeg har 2014 udgaven af denne. Min receiver kan så ikke Auro 3D, men fuck hvor lyder det altså bare godt alligevel.Big smile


Den nye lyder også fantastisk. Hele rummet blivcer fyldt op. Der er godt nok meget af musikken der ikke er lige min stil. men det lyder sku godt.

Utroligt at der ikke er flere film, hvor der gøres det ud af lyden, så det kommer til at lyde så godt. 
Når nu lydsporene er i Auro-3D, DTS:X eller Atmos, så undre jeg mig over at der på BD stadig kun er DTS HD-Master eller Dolby True HD. Det er for nedren.
Hvor har du fået din fra?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


[
Hvor har du fået din fra?


Auro. Disken er gratis, men koster 28€ i forsendelse.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


[
Hvor har du fået din fra?


Auro. Disken er gratis, men koster 28€ i forsendelse.
Så er den da også betalt. Det var ret dyrt. Jeg mener også, at jeg fik min der sidste gang, men det var uden porto.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2019 kl. 21:04
Efter et langt tilløb fik jeg endelig købt et sæt S300


Ning
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2019 kl. 14:07
En enkelt fra CDon. 31,- inkl.  Porto. Steelbook.




Redigeret af Flemming Larsen - 15-Maj-2019 kl. 14:08
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2019 kl. 14:46
Det var billigt

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2019 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Det var billigt

Yep. Det har været en prisfejl, hvor den stod til 2,- Og så 29,- i porto. Jeg havde faktisk ikke forventet, at få den tilsendt. Men de sod ved deres fejl. Det må da være en fejl?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2019 kl. 15:12
Der manglede du da en rabat kode til gratis fragt :-)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2019 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Der manglede du da en rabat kode til gratis fragt :-)
Ja, det havde været vildt. Men de plejer så, at være over et vist beløb. Men jeg er tilfreds nok, selv om jeg ikke bruger steelbok normalt. Men til den pris, så er det ok.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 17:37
Da der kun kan spilles HDR med surround i stuen (eller soveværelset, men det ville være weird), skal Gears 5, så som det første casual skydespil erobres fra sofaen, med med hvad der kom i min postkasse i dag til 74,99 Euro (inkl. forsendelse) - Jeg startede godt nok med gamepad til Gears 4 derinde, men det blev jeg hurtigt forbandet træt af - For mens Tombraider, Assasins greed og den slags går fint med gamepad, så føler man sig altså bare hurtigt begrænset uden tastatur og mus når der skal skydes og sigtes som den grundlæggende mekanisme. Så man kan vel sige at den slags ekstraudgifter er hvad der kommer ud af at skrive sig midlertidigt op til "X-Box beta" til PC for 10 kr. for første måned (og derefter 33 kr/md) ...Nu skal Gears 4 så lige først færdiggøres og så skal Gears 5 ellers erobres fra sofaen Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=qJEBaeiSwkM

https://da.roccat.org/Keyboards/Sova






Redigeret af TBC1 - 08-Oktober-2019 kl. 17:56
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1314151617 22>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu