recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3

 Besvar Besvar Side  <1 1819202122>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2021 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:


Ja de er begge fantastiske.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2021 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:


Ja de er begge fantastiske.
Har set Bohemian for noget tid siden og det tåler helt sikkert et gensyn. Adele så jeg en snert af da jeg for nogle år siden købte mine jbl og har hele tiden haft lyst til at købe den (bedre sent end aldrig) 🙂
Frank
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2021 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:


Ja de er begge fantastiske.
Har set Bohemian for noget tid siden og det tåler helt sikkert et gensyn. Adele så jeg en snert af da jeg for nogle år siden købte mine jbl og har hele tiden haft lyst til at købe den (bedre sent end aldrig) 🙂
Frank


Så kan anbefales queen hungarian rhapsody. Utrolig flot REAL THING og god lyd. Selvom koncerten er fra 80'erne, så var det den gang så stort for ungarn, at de havde sendt alt hvad de havde 35mm kamera udstyr til at optage koncerten og efter restaureringen, så står koncereten bare så flot.

Og ellers er Pink FUNHOUSE også en fed koncert med fed lyd.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2021 kl. 12:56
Jeg tror det koncerten fra Ungarn med Queen, der blev sendt på TV til Nytår eller deromkring. Og den er nemlig fantastisk.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2021 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg tror det koncerten fra Ungarn med Queen, der blev sendt på TV til Nytår eller deromkring. Og den er nemlig fantastisk.

Men på BD så er det HD og 5.1 DTS-HD High Resolution 96/24 mix
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2021 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:


Ja de er begge fantastiske.
Har set Bohemian for noget tid siden og det tåler helt sikkert et gensyn. Adele så jeg en snert af da jeg for nogle år siden købte mine jbl og har hele tiden haft lyst til at købe den (bedre sent end aldrig) 🙂
Frank


Så kan anbefales queen hungarian rhapsody. Utrolig flot REAL THING og god lyd. Selvom koncerten er fra 80'erne, så var det den gang så stort for ungarn, at de havde sendt alt hvad de havde 35mm kamera udstyr til at optage koncerten og efter restaureringen, så står koncereten bare så flot.

Og ellers er Pink FUNHOUSE også en fed koncert med fed lyd.

Tak for tippet PerW... umiddelbart udsolgt her og der, men kan bestilles med ukendt leveringstid.
Har taget chancen, nu har jeg bestilt den hos Laserdisken, så er det bare at vente 🙂
Frank
 


Redigeret af Frank13 - 28-Maj-2021 kl. 10:25
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2021 kl. 11:06
I nat dukkede der lige et par gamle film op i min postkasse. En tidlig Marvel film.



Mvh
Flemming Larsen
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2021 kl. 10:30
Næsten to måneders ventetid på Queen koncerten, det var en udsolgt vare men kunne skaffes af Laserdisken, glæder mig til at lægge benene op og nyde den 🙂

Frank
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2021 kl. 15:51
Fedt. Meld gerne tilbage om billede og lyd.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2021 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

Fedt. Meld gerne tilbage om billede og lyd.

Skal jeg nok 🙂
Frank
Til top
JMH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2021 kl. 16:20
Kommet fra Amazon.com .. Kan dog først se dem når jeg får kodefri afspiller fra laserdisken, så måske lidt forkert rækkefølge på mine indkøb Wink
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2021 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af JMH JMH skrev:

Kan dog først se dem når jeg får kodefri afspiller fra laserdisken, så måske lidt forkert rækkefølge på mine indkøb Wink

Hehe, kan huske at jeg hoppede på et skidegodt tilbud på en Blu-Ray boks med de tre første Jurassic Park-film en gang i 2008.
Jeg fik først en Blu-ray-afspiller i 2011 Smile
Fed boks du har købt!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1819202122>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu