recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3

 Besvar Besvar Side  <1 19202122>
Forfatter
Besked
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2021 kl. 16:38
^  Men Jurassic Park trilogien udkom først sidst i 2011 🤪
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2021 kl. 16:57
Hm, i så fald husker jeg da helt forkert, men jeg havde den da i hvert fald stående et par år, mener jeg Smile
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2021 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

Fedt. Meld gerne tilbage om billede og lyd.

Billede og lyd fejler ikke noget på Queen koncerten (Hungarian rhapsody) kan godt anbefales 🙂

Frank


Redigeret af Frank13 - 14-Juni-2021 kl. 19:18
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2021 kl. 07:14
Tak for svar Frank Smile Den skal da på ønske listen.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2023 kl. 12:09
Kommer der slet ikke noget i jeres postkasser mere? eller er det flyttet til en anden tråd jeg ikke har fundet Smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2023 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af uffidon uffidon skrev:

Kommer der slet ikke noget i jeres postkasser mere? eller er det flyttet til en anden tråd jeg ikke har fundet Smile
Det som oftest blev lagt op, var nok film. Og det er der jo ikke så meget køb/salg i mere. Det er nok derfor.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2023 kl. 12:51
Denne elspare-strømskinne ankom i dag, så xbox, playstation etc kan sikres slukket efter de er færdige med underholdningen.

Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2023 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det som oftest blev lagt op, var nok film. Og det er der jo ikke så meget køb/salg i mere. Det er nok derfor.

Jeg savner at se hvad folk bestiller om så det er film eller ej Thumbs Up
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2023 kl. 14:05
Jeg har lige købt nye sokker - 16 par for en hund, det er da billigt
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2023 kl. 14:07
Jammen vi skal da ha et billede af de fine sokker Star
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2023 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har lige købt nye sokker - 16 par for en hund, det er da billigt
Det kommer da an på hvordan hunden ser ud LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2023 kl. 16:29
Jeg har købt 

West Side Story, en musical film af Steven Spielberg - 49,95

House of Gucci af Ridley Scott, medv. Lady Gaga, Adam Driver, Jared Leto, Jeremy Irons og Al Pacino - 29,95

Og jeg har lige set Gucci filmen, den er anbefalelsesværdig med godt skuespil og flot billede kvalitet.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 19202122>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu