recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Simpel tv boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simpel tv boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hrstrand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-December-2011
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hrstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Simpel tv boks
    Sendt: 27-Juni-2017 kl. 13:26
Hej -- jeg har internet via Hiper (1Gb/s).

Er der nogen der har et godt forslag til en tv-boks løsning hvor man kan se DR's kanaler ved bare at bruge en fjernbetjening - altså som et godt gammeldags tv! Jeg har et Apple TV og det fungerer fint for mig, men resten af familien vil hellere have en simpel fjernbetjeningsløsning.

Jeg tænker det er muligt via Yousee eller WAOO's bokse, men det bliver hurtigt dyrt pr. måned

På forhånd tak,
Mvh.
Peter
Til top
davdu Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2016
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davdu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 14:14
Har du prøvet om du ikke kan få det ned med en stue antenne
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2017 kl. 14:02
Så skal du først undersøge på hvilke frekvenser kanalerne ligger,
så kan du muligvis bruge enten Yousee eller Stofas boks, hvis frekvenserne passer.
//Guldhammer
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2017 kl. 14:28
Streamer du DR i dag?
Hvem er din TV udbyder i dag?
Til top
hrstrand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-December-2011
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hrstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2017 kl. 23:04
jeg valgte en simpel digital stueantenne -- som virker glimrende til formålet (at se DR's kanaler)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu