recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Libratone Diva Soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Libratone Diva Soundbar

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 14:13
Min er også sendt ind da det var en ver 43, troede dog ver 46 var den nyeste efter hvad jeg kunne se på deres hjemmeside.
SÅ er lidt på hvad version der er på den når den kommer tilbage.
Men hvad jeg kunne forstå på dem var den store ændring noget med DSP
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Min er også sendt ind da det var en ver 43, troede dog ver 46 var den nyeste efter hvad jeg kunne se på deres hjemmeside.
SÅ er lidt på hvad version der er på den når den kommer tilbage.
Men hvad jeg kunne forstå på dem var den store ændring noget med DSP

Hvad har de givet at tidshorisont?
Og hvad med fragt frem og tilbage?
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 14:32
7-10 dage forventer de
da den er "ny" og stadig dækket af garanti betaler de.
Den bliver sendt med DHL
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Libratone har åbenbart en firmware V63 til Diva'en, men den skal sendes ind for at blive opdateret, så den bliver sendt afsted i morgen, så der er stadigvæk håb for mig Smile

 
Det giver jo ingen mening ifølge deres egen support side.


Og jeg må sige at være skuffet over en så forældet tilgang til opdateringen af ens nyeligt indkøbte hardware.
Jeg tror ikke der kommer mere Libratone udstyr på hylderne hos mig.
Jeg er vant til Sonos, og har også Heos, og haft en lille flirt med Bluesound, og Libratone når hverken lydmæssigt eller funktions mæssigte op i deres liga.
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Libratone har åbenbart en firmware V63 til Diva'en, men den skal sendes ind for at blive opdateret, så den bliver sendt afsted i morgen, så der er stadigvæk håb for mig Smile


Ved du hvad den version indeholder?

Men er ver 43 og ved ikke helt om jeg gider fysisk skulle sende den ind med mindre der er noget væsentligt til forskel.

Og hvordan gjorde du? Kontaktede du bare deres support?

Redigeret af Havelund - 12-Juli-2017 kl. 17:03
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 17:07
I følge libratone er det ren dsp opgradering om der er noget lydmæssigt at komme efter ved jeg ikke
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

I følge libratone er det ren dsp opgradering om der er noget lydmæssigt at komme efter ved jeg ikke


Tak. Men trebogstavsforkortelser siger mig ikke så meget. Hvad er dsp og er det noget væsentligt? Og er det for ver 46 det gælder? :)

Redigeret af Havelund - 12-Juli-2017 kl. 17:11
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af Havelund Havelund skrev:

Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

I følge libratone er det ren dsp opgradering om der er noget lydmæssigt at komme efter ved jeg ikke


Tak. Men trebogstavsforkortelser siger mig ikke så meget. Hvad er dsp? Og er det for ver 46 det gælder? :)


Digital signal processing.
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 17:12
Spurgte dem om hvad ændringerne var fra ver 43 til den nyeste og fik afvide det hele lå i dsp opdatering
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Spurgte dem om hvad ændringerne var fra ver 43 til den nyeste og fik afvide det hele lå i dsp opdatering


Fik du noget indtryk af om det er noget man som bruger bemærker eller om det blot er optimering under motorhjelmen?
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 17:29
Har ingen anelse man har det godt med at vide den har nyeste firmware
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Havelund Havelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Libratone har åbenbart en firmware V63 til Diva'en, men den skal sendes ind for at blive opdateret, så den bliver sendt afsted i morgen, så der er stadigvæk håb for mig Smile


Ved du hvad den version indeholder?

Men er ver 43 og ved ikke helt om jeg gider fysisk skulle sende den ind med mindre der er noget væsentligt til forskel.

Og hvordan gjorde du? Kontaktede du bare deres support?
Nej jeg ved ikke hvad opdateringen indeholder, men krydser finger for at det løser mit problem.
Ja jeg kontaktede bare deres support via deres webside, og en time efter svarede de allerede tilbageClapClapClap
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu