recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony A1 - LG E7 - Pana EZ1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony A1 - LG E7 - Pana EZ1000

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2017 kl. 11:31
Der er flere i tråden som har skrevet om, at LGs OLED halter på bevægelse. De får det nærmest til at lyde som om de er "nogenlunde" brugbare. Det skal tages med et gran salt - ellers ville deres skærme ikke høste utallige awards og reference-prædikater. Du kan roligt købe 7-serien fra LG.

Uanset hvad du vælger, står du godt med en OLED-skærm.
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2017 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Der er flere i tråden som har skrevet om, at LGs OLED halter på bevægelse. De får det nærmest til at lyde som om de er "nogenlunde" brugbare. Det skal tages med et gran salt - ellers ville deres skærme ikke høste utallige awards og reference-prædikater. Du kan roligt købe 7-serien fra LG.

Uanset hvad du vælger, står du godt med en OLED-skærm.


Hørt! Lad dig ikke afskrække. Jeg havde gået efter den billigste skærm. Forskellen er minimal på dem medmindre der er en specifik detalje du søger.

Kan man få en B6V eller B7V til de 20k et sted var det mit valg.

Edit: kan se Bilka har B7V 65" til 23.000,-

Redigeret af claussor - 25-August-2017 kl. 11:59
Til top
Sirlupo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirlupo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 17:39
Hej alle

Tusind tak for jeres synspunkter.

Jeg har i dag valgt at købe et 65" LG B7 i Bilka med en 4 K afspiller med til 22.999.-
Det er 17.000 mindre end Pana EZ1000 som jeg har gået tilbudt til 41.000
Så har jeg råd til at lave Dolby Atmos i stedet:-)

Send en PB hvis nogen vil have kontakt til det Pana center
som vil sælge en demo EZ1000 til 41.000, den har kun kørt 105 timer.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 19:13
Stort tillykke med det nyindkøbteTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Sirlupo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirlupo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 19:24
Jeg takker, glæder mig som en 5 årig.

Vender tilbage med billeder når det hele er sat til, snedkeren har bygget et hjørnemøbel ind og der er klar til højtalere og ny Integra receiver😉
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Sirlupo Sirlupo skrev:

Jeg takker, glæder mig som en 5 årig.

Vender tilbage med billeder når det hele er sat til, snedkeren har bygget et hjørnemøbel ind og der er klar til højtalere og ny Integra receiver😉

Lyder sørme hyggeligtTongue

Jeg får jo mit 65EZ950E på fredag, og jeg mig også rigtigt meget.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Sirlupo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirlupo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Sirlupo Sirlupo skrev:

Jeg takker, glæder mig som en 5 årig.

Vender tilbage med billeder når det hele er sat til, snedkeren har bygget et hjørnemøbel ind og der er klar til højtalere og ny Integra receiver😉


Lyder sørme hyggeligtTongue

Jeg får jo mit 65EZ950E på fredag, og jeg mig også rigtigt meget.Smile


Fedt, hvad endte du med af pris hvis jeg må spørge?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 20:49
Oprindeligt skrevet af Sirlupo Sirlupo skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Sirlupo Sirlupo skrev:

Jeg takker, glæder mig som en 5 årig.

Vender tilbage med billeder når det hele er sat til, snedkeren har bygget et hjørnemøbel ind og der er klar til højtalere og ny Integra receiver😉


Lyder sørme hyggeligtTongue

Jeg får jo mit 65EZ950E på fredag, og jeg mig også rigtigt meget.Smile


Fedt, hvad endte du med af pris hvis jeg må spørge?
Uha, en rigtig god sjat flere penge end du slap med.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 21:17
Sirlupo_ Gratulerer m et super valg . Du får simpelthen et setup , som er noget af det absolut ypperste, som markedet rent billedmæssigt byder på i 2017
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Sirlupo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirlupo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2017 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Sirlupo_ Gratulerer m et super valg . Du får simpelthen et setup , som er noget af det absolut ypperste, som markedet rent billedmæssigt byder på i 2017


Det er jeg glad for, at du siger. Har været virkeligt svært at træffe et valg. Jeg var jo meget  meget lun på EZ1000, men den er simpelthen for dyr når jeg også skal ud og investere i ny receiver og ekstra højtalere til Dolby AtmosGem
Til top
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buller1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 16:23
Jeg fatter heller ikke hvordan LG kan få top-awards, når der er problemer med at håndtere bevægelser.
Sony og Philips har lidt bedre fat, men det er stadigvæk et OLED-issue, i hvert fald på LG. Har selv set det ved en demonstration i Hifi-Klubben.
Til top
radeck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér radeck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 17:57
jeg har et sony a1, her er der absolut ingen problemer med hurtige bevægelser, ser meget sport
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu