recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony A1 - LG E7 - Pana EZ1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony A1 - LG E7 - Pana EZ1000

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 18:05
Sonys bevægelses håndtering er også bedre end de andres 🙂
Til top
Sirlupo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirlupo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 18:25
Mit LG B7 kom op, at hænge for 4 dage siden.

Har fået lavet Dolby Atmos med ny Integra DRX-5 receiver.

LG er ikke kalibreret endnu, men har ingen problemer med bevægelse.

Min udfordring er mere at mit TV signal fra Yousee via ADSL er virkelig ringe.

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 18:27
Det tror jeg på. Selv på mine forældres 42" ser det forfærdeligt ud, i direkte sammenligning med antennesignalet de også har.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Sirlupo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirlupo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 18:30
Ja præcis.

Jeg sammenligner med TV2 Play app via mit AppleTv

Det er helt vildt så stor forskellen er Yousee via ADSL og App via AppleTv.

Overvejer kraftigt at droppe Yousee.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 18:39
@Sirlupo (og @Hother tror jeg også ;))

Som I kan se I min tråd fra i går så er jeg næsten også hoppet på B7eren (skal lige beslutte størrelse, sidder ca. 2,5m fra),  men har nogle lidt noob spørgsmål som I måske kan svare på - I hvert fald når du har testet lidt mere Sirlupo. 
Specielt  mit spørgsmål med lydoutputtet via optisk er jeg vildt interesseret i.

BORING!
Til top
Sirlupo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirlupo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

@Sirlupo (og @Hother tror jeg også ;))

Som I kan se I min tråd fra i går så er jeg næsten også hoppet på B7eren (skal lige beslutte størrelse, sidder ca. 2,5m fra),  men har nogle lidt noob spørgsmål som I måske kan svare på - I hvert fald når du har testet lidt mere Sirlupo. 
Specielt  mit spørgsmål med lydoutputtet via optisk er jeg vildt interesseret i.


Jeg kører personligt via optisk og det spiller rigtig fint.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af Sirlupo Sirlupo skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

@Sirlupo (og @Hother tror jeg også ;))

Som I kan se I min tråd fra i går så er jeg næsten også hoppet på B7eren (skal lige beslutte størrelse, sidder ca. 2,5m fra),  men har nogle lidt noob spørgsmål som I måske kan svare på - I hvert fald når du har testet lidt mere Sirlupo. 
Specielt  mit spørgsmål med lydoutputtet via optisk er jeg vildt interesseret i.


Jeg kører personligt via optisk og det spiller rigtig fint.

Så den sender DTS videre den vej?

BORING!
Til top
Sirlupo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirlupo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Oprindeligt skrevet af Sirlupo Sirlupo skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

@Sirlupo (og @Hother tror jeg også ;))

Som I kan se I min tråd fra i går så er jeg næsten også hoppet på B7eren (skal lige beslutte størrelse, sidder ca. 2,5m fra),  men har nogle lidt noob spørgsmål som I måske kan svare på - I hvert fald når du har testet lidt mere Sirlupo. 
Specielt  mit spørgsmål med lydoutputtet via optisk er jeg vildt interesseret i.


Jeg kører personligt via optisk og det spiller rigtig fint.

Så den sender DTS videre den vej?


Jeg kører jo det hele i gennem min Integra receiver og sender alle signaler videre alt efter hvad den bliver fodret med.
Til top
Sirlupo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirlupo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 18:52
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af buller1 buller1 skrev:

Jeg fatter heller ikke hvordan LG kan få top-awards, når der er problemer med at håndtere bevægelser.
Sony og Philips har lidt bedre fat, men det er stadigvæk et OLED-issue, i hvert fald på LG. Har selv set det ved en demonstration i Hifi-Klubben.


Du må da lige præcisere, hvad kilden var under demonstrationen.

Jeg har ingen problemer med at se sport. De som klager over dårlig bevægelseshåndtering, sidder med en dårlig kilde - såsom komprimeret og interlaced signal fra deres udbyder. Crap in, crap out.
Til top
Sirlupo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Sirlupo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af buller1 buller1 skrev:

Jeg fatter heller ikke hvordan LG kan få top-awards, når der er problemer med at håndtere bevægelser.
Sony og Philips har lidt bedre fat, men det er stadigvæk et OLED-issue, i hvert fald på LG. Har selv set det ved en demonstration i Hifi-Klubben.


Du må da lige præcisere, hvad kilden var under demonstrationen.

Jeg har ingen problemer med at se sport. De som klager over dårlig bevægelseshåndtering, sidder med en dårlig kilde - såsom komprimeret og interlaced signal fra deres udbyder. Crap in, crap out.


Jeg er helt enig. Ser på et B7 65” mit ADSL Yousee er helt til hest. Sport er Crap.

App baseret tjenester og 4K indhold er fantastisk

Redigeret af Sirlupo - 09-Oktober-2017 kl. 22:22
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 17:44
Fik fjernsynet i fredags. Undrer over om det er mig, der overser noget eller om nogle indstillinger bare er låst for alle: For eksempel så kan jeg ikke indstille farvetemperaturen i Game Mode, heller ikke hvidbalancen i ISF (lyse rum) og nogle flere.

BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu