recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet radio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internet radio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Speaker Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2017
Sted: Spentrup
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Speaker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Internet radio
    Sendt: 26-August-2017 kl. 11:31
Hej håber der er en der kan hjælpe mig
Jeg har en Pioneer Lx73 surround receiver og jeg kan ikke finde ud af hvordan man finder radio stationer via internettet
Jeg havde en Onkyo før og det var ingen problem
Mvh Erik
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2017 kl. 12:06

Se side 61, 62, 63 i Manualen. https://www.manualslib.com/manual/1067362/Pioneer-Sc-Lx73.html?page=62#manual
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Speaker Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2017
Sted: Spentrup
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Speaker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2017 kl. 12:11
Tak jeg har set i manualen og har forstået at man skal finde dem på en pc og så bagefter ligge dem på receiveren?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2017 kl. 13:19
Det er godt nok anderledes end det var på min SC-LX83. Men her er hvad der står i manualen:

1. Connect the LAN terminal ti the your router
2. Press NET RADIO to switch to the Internet radio input
3. Use pil op/ned to select to select the internet radio station to play back, and then press ENTER
To return to the list screen, press RETURN

Og nok en god ide at få det op på TV, så du kan se hvad du laver.
Til top
Speaker Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2017
Sted: Spentrup
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Speaker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2017 kl. 22:04
Har været til sølv bryllup hele dagen så har ikke lige kunnet svare
Jeg har prøvet det som du også skriver men der er kun nogle få kanaler og ikke mulighed for at søge på nettet for at finde flere
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2017 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af Speaker Speaker skrev:

Har været til sølv bryllup hele dagen så har ikke lige kunnet svare
Jeg har prøvet det som du også skriver men der er kun nogle få kanaler og ikke mulighed for at søge på nettet for at finde flere

Heller ikke via Tune-In?

Det er den måde jeg finder stationer på Internettet på min Marantz 7011
Til top
Speaker Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2017
Sted: Spentrup
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Speaker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2017 kl. 23:06
Så vidt jeg kan se er der ikke nogle muligheder for finde flere kanaler nogle steder
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu