recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - H96 PRO+ 4K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

H96 PRO+ 4K

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: H96 PRO+ 4K
    Sendt: 16-Oktober-2017 kl. 07:59
Nu fik jeg nok af denne box da HDMI forbindelsen af en eller anden grund holdt op med at virke. Crap!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 07:36
Det kan jeg svare dig på angående Netflix. Nej, den viser sprød SD i 480p. Lækkert :P
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 06:52
Nok lidt sent jeg ser denne tråd og bidrager med min erfaring, men jeg købte selv en H96 pro+ 4K box og blev noget skuffet over de begrænsninger den har.

Til at starte med er det ikke en Android TV box men en box med Android som på en telefon/tablet. Det betyder at streaming tjenester som Netflix og Amazon ikke afspiller i 4K og jeg vil endda sætte spørgsmålstegn ved om det er HD. Betjeningen af boxen bærer også præg af at den grundlæggende er beregnet til en touch skærm. f.eks. kan man ikke rigtigt betjene Netflix via de få knapper på fjernbetjeningen.

Den eneste grund til jeg ikke har sendt den tilbage er at den kører Kodi ganske fint, udover at der er nogle problemer med synkronisering mellem lyd og billede. Om det er boxens skyld kan jeg ikke sige. Og så er det den billigste Kodi box jeg kunne finde.


Til top
The Real Iceman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The Real Iceman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2017 kl. 20:01
Super tak for svar
Til top
Kasper-v-k Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-August-2016
Sted: Bolderslev
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper-v-k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2017 kl. 20:34
Jep har 2 STK er super glade for dem
Til top
The Real Iceman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The Real Iceman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2017 kl. 14:48
Hejsa nogle der har erfaringer med denne box her 

H96 PRO+ 4K ULTRA HD ANDROID TV BOX

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu