recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjerne pinkode til GPS ur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjerne pinkode til GPS ur

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 09:34
Det er sådan et ur som JørgenT linker til.

Det skal lige siges at jeg ikke skal overvåge hende, jeg skal kunne komme i kontakt med hende og hun skal kunne komme i kontakt med os. Jeg er ikke interesseret i at hun skal have en dyr smartphone som 7-årig, så det var et billigt alternativ til en tlf.

Jeg får smidt simkort i min tlf i dag og får slået pinkoden fra, så smider jeg simkortet tilbage i uret med en form for adapter så det har den rette størrelse igen.



Redigeret af Basknudsen - 07-September-2017 kl. 09:37
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Jeg får smidt simkort i min tlf i dag og får slået pinkoden fra, så smider jeg simkortet tilbage i uret med en form for adapter så det har den rette størrelse igen.
Kender du ikke en som har en tlf. som SIM kort kan passe i uden beskæring?

Evt. en Recordere bruger i nærheden?

Mvh. JørgenT
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Jeg får smidt simkort i min tlf i dag og får slået pinkoden fra, så smider jeg simkortet tilbage i uret med en form for adapter så det har den rette størrelse igen.
Kender du ikke en som har en tlf. som SIM kort kan passe i uden beskæring?

Evt. en Recordere bruger i nærheden?

Mvh. JørgenT
Jeg havde det i en iPhone 3gs, men koden var åbenbart ikke slået ordentligt fra, så jeg må prøve igen. 
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 10:34
Hvis du stadig har din iPhone 3GS, kunne du give den til din datter.
Ellers findes der masser af billige ikke-smartphones.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Hvis du stadig har din iPhone 3GS, kunne du give den til din datter.
Ellers findes der masser af billige ikke-smartphones.

Jeg har ikke tlf'en, det var et familiemedlem.

Jeg har købt uret, jeg skal IKKE have en rigtig tlf. endnu til hende.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 11:35
bliver hun så ikke eneste 7-8 årige som ikke har telefon Wink


Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

bliver hun så ikke eneste 7-8 årige som ikke har telefon Wink
Der skal jo nogen Trendsættere til Smile

Mvh. JørgenT
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

bliver hun så ikke eneste 7-8 årige som ikke har telefon Wink



Hun kan få lov at være i klubben sammen min søn. Jeg synes uret er en god idé, som en mellemstation før man slipper dem løs med en smartphone. Jeg tror jeg starter med at give sønnen en af vores dumbphones fra nostalgi-kassen. Sådan en har kammeraterne i klassen nok heller ikke set før
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Det er sådan et ur som JørgenT linker til.


Der står i beskrivelsen af uret, at det kan sættes op via iOS eller Android. Er der en app til det?

Der kan man måske slå PIN-kode fra eller sætte PIN-kode.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

bliver hun så ikke eneste 7-8 årige som ikke har telefon Wink



Hun kan få lov at være i klubben sammen min søn. Jeg synes uret er en god idé, som en mellemstation før man slipper dem løs med en smartphone. Jeg tror jeg starter med at give sønnen en af vores dumbphones fra nostalgi-kassen. Sådan en har kammeraterne i klassen nok heller ikke set før

😂😂😂 Helt enig.


Redigeret af Basknudsen - 07-September-2017 kl. 15:40
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Det er sådan et ur som JørgenT linker til.


Der står i beskrivelsen af uret, at det kan sættes op via iOS eller Android. Er der en app til det?

Der kan man måske slå PIN-kode fra eller sætte PIN-kode.

Man overfører numre osv. via en app, men kan ikke se nogle steder at pinkoden kan slåes fra.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Jeg får smidt simkort i min tlf i dag og får slået pinkoden fra, så smider jeg simkortet tilbage i uret med en form for adapter så det har den rette størrelse igen.
Kender du ikke en som har en tlf. som SIM kort kan passe i uden beskæring?

Evt. en Recordere bruger i nærheden?


Det er så smart at man kan i sin profil, angive hvor man bor. Havde Basknudsen gjort det, kunne jeg se om han boede i "min baghave" og tilbyde ham at han kunne komme forbi og sætte SIM kortet i en af de utallige "dimser" jeg har, som kan bruge SIM kort og fjerne koden.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu