recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo tv og atv4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo tv og atv4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hpdahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hpdahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo tv og atv4
    Sendt: 08-September-2017 kl. 16:49
Der er planer om etablering i mit område. I den forbindelse har jeg af supporten fået at vide at de nu har en app til atv4.
Jeg har på nettet ikke kunnet sinde oplysninger om dette er korrekt, og er faktisk blevet tvivlende om at det passer.
Vigtigt i forbindelse med en evt. Installation, da jeg ønsker at købe atv4 i stedet for at leje boks 2.
Nogen der kan bekræfte at der findes en sådan app.
Supporten skulle lige spørge ud i supportrummet, så jeg er måske lidt tvivlende om ikke der bare er svaret på at den kan klares med AirPlay, selv om jeg var specifik på app.
MVH
HPDahl
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2017 kl. 17:02
"No results for Waoo" var svaret på en søgning i App Store på min ATV4.
En app findes til iPad/iPhone der understøtter AirPlay.

Redigeret af katbird - 08-September-2017 kl. 17:12
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2017 kl. 19:41
så vidt jeg har forstået INGEN direkte app, men indtil videre er der waoo web TV app på ios, som kan lave airplay til atv. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu