recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kassettebånd??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kassettebånd??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christian1955 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2016
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian1955 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kassettebånd??
    Sendt: 27-September-2017 kl. 13:18
Hej

Nu da salget af kassettebånd er på vej op igen, kunne det være sjovt at gå igang med at fabrikere en stak "best of" bånd :-)

Båndoptageren er stadig den samme tilbage fra 70'erne Nakamichi RX-202E, men jeg mangler bånd!
Hvor køber man dem og hvilke skal man vælge?
Jeg har et par TDK SA-X90 type II og et enkelt Sony Metal Master 90 Type IV og vil gerne holde standarden.
Nogen gode bud på bånd og salgssteder?

M.v.h.
Christian
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 13:29
Det var tider med mix tapes
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
GreedyDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-September-2011
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GreedyDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 13:58
Til top
Christian1955 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2016
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian1955 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 14:01
Ja har godt set Ebay, men det meste kommer fra USA, så der kommer told, moms, punktafgift på samt håndtering til 160kr :-(
Er der ingen steder indenfor EU man kan købe?

M.v.h.
Christian
Til top
GreedyDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-September-2011
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GreedyDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 14:06
Hvis du bruger Ebay.de eller ebay.co.uk kan du i venstre side vælge "Europa", så sorterer den alle varer fra udenfor europa. Så du skal ikke betale ekstra told og moms.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 14:15
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 14:31
Det er da en ok pris for et kvalitets bånd.

Smed selv 40 TDK sa-x90 type 2 ud da jeg flyttede for 3 år siden
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 15:48
jeg har stadig nogle brugte bånd hvis det har interesse.
1x sa-x90 type II
2x basf chrome maxima II 90
2x basf reference maxima II 90
1x ma-xg90 type II

Overvejede om jeg skulle smide dem ud, men må indrømme jeg spenderede en del på de magnesium og reference bånd :-) Det er hvad jeg har tilbage, og ingen afspiller.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 16:37
Jeg har intet til overs for de mennesker som vil importere eller købe brugte kassettebånd for at omgå loven om blankmedie afgift.

Det er samfundsødelæggende virksomhed at undrage sig. Thumbs Down

ironi kan forekomme...

Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu