recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lg

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lg
    Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 12:18
Man skal vælge sine kampe ..
Så det ryger på genbrugspladsen.
Og i stedet kommer den anden 47 tommer LG led
På kontoret.. Jeg tror også strømmåleren bliver mere glad for led. Men tak for råd og tips




Me
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 11:12
Så er mit eneste forslag at visuelt at kigge efter "Bad capacitors" (Google det hvis du ikke kender symptomer - der er masse at finde her)
Men ikke noget jeg har specifik viden om på den model, men det kan ramme alle elektronik produkter på et tidspunkt. Big smile

Mvh. JørgenT


Redigeret af JørgenT - 07-Oktober-2017 kl. 11:13
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 11:06
Hej nej ingen reaktion ved tryk/touch på power symbolet

Mvh michael
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Jeg har et fungerende 47 tommer LG led .. er der evt nogle dele der ku bruges fra den til test
Det tvivler jeg på passer sammen.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

der kommer ingen lys i touch Knapperne kun rød i power
Jeg vil gætte på der kun kommer lys når TV ER tændt, ikke i standby.
Det jeg mente, er der ingen reaktion ved tryk/touch på power symbolet her? Smile

Mvh. JørgenT
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 09:29
Jeg har et fungerende 47 tommer LG led .. er der evt nogle dele der ku bruges fra den til test
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 09:26
Ned sku være nej
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 09:26
Hej og tak fordi du gider hjælpe .. ned der kommer ingen lys i touch Knapperne kun rød i power
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 09:25
Det lyder som om den giver 3 klik .. når strøm sættes til .. måske er det meningen ?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Og betjening virker fint på Mit andet LG tv
OK. 
Jeg kan se i manual at der også er betjenings (touch?) panel nederst til højre på TV, er der heller ingen reaktion her?

Mvh. JørgenT
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 09:14
Og betjening virker fint på Mit andet LG tv
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 09:05
Ellers sig til .. har åbnet bagbeklædning og håber på et eller andet kun gøres ..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu