recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat via Waoo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viasat via Waoo

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Bemærk dog, at hvis du skal have Viasat-pakken via Waoo, så skal du have en boks til samtlige tv i huset. Der kan du ikke distribuere som DVB-C (hvilket man kan hvis du bare tager Waoo's egen fuldpakke). Rimeligt nederen - og årsagen til at jeg ikke har taget skiftet fra YouSee coax. 

Bemærk det er faktuelt forkert. (måske)

Det er nemlig afhængig af dit område.

Jeg bor fx i det gamle bredbånd nord område og har viasat på min waoo forbindelse - jeg har ikke, og har aldrig haft en tv-boks.


Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2018 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Jeg har brokket mig til Viasat over det samme, og fik af vide at fra januar/februar bliver alle kanaler ændret til kun at sende i HD.

 


Nogle der ved mere om dette kommer til at blive virkelighed inden for den nærmeste fremtid
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2018 kl. 10:09


Kan faktisk se at kanal 5 nu kan ses i HD. God timing inden OL og VM i fodbold.

Fandt info på Viasats Facebook side i opslag fra besøgende. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1726905244021324&id=571268359585024

Redigeret af karkov - 20-Januar-2018 kl. 10:10
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu