|
Argon dab-3245 |
Besvar |
Forfatter | |
damsy
Ny bruger Oprettet: 13-Oktober-2017 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 15:28 |
Hejsa, bare hvis nogen lige vidste besked.. Jeg har købt en Argon dab-3245 som del af et anlæg, og tænker på om det kan modtage DAB+ ? Jeg kan simpelt hen ikke google mig frem til noget nyttigt, så måske en her inde vidste det?
Mvh
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næppe. Det er en halvgammel svend.
1. Kanalsøgning på FM-båndet. 2. Kanalsøgning på DAB-båndet. Resultatet vil fortælle dig et eller andet. 3. Og husk antennen :p |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er meget let at tjekke. Enten virker den eller også virker den ikke. Det gamle Dab er tavst. Det nye Dab+ har alle lokale P4 stationer.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
En Google søgning finder den helt tilbage fra 2008, så den har næppe DAB+, det kom vist ikke frem så tidligt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næppe.
Men der er også en glimrende FM radio. Det virker stadig. |
|
damsy
Ny bruger Oprettet: 13-Oktober-2017 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for hjælpen, troede lidt naivt at det var fordi jeg bor for langt ude på landet med DAB signalet. Men ja, vi har stadig FM, og TuneIn/Chromecast:-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |