recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor kan man ikke læse låst tråd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor kan man ikke læse låst tråd?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvorfor kan man ikke læse låst tråd?
    Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 19:42
Hvad er grunden til man ikke kan læse en låst tråd. Der står bare man ikke har adgang til denne del af forummet?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Hvad er grunden til man ikke kan læse en låst tråd. Der står bare man ikke har adgang til denne del af forummet?

Har du et link til den låste tråd? Måske, den er slettet i stedet for blot låst?
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 19:50
Hother tråden i samme forum f. Eks.. Helt fair den låses men kunne være rart at følge i den.

Redigeret af Bjur - 15-Oktober-2017 kl. 19:50
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Hother tråden i samme forum f. Eks.. Helt fair den låses men kunne være rart at følge i den.

OK... Er det ved søgning efter den på Google? Fordi, så har Google nok ikke fjernet den endnu - der vil gå nogle dage fra sletning at tråd, til fjernelse fra Google.

Se eksemplet fra en Googlesøgning her:


Redigeret af mnielsen - 15-Oktober-2017 kl. 19:54
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Hother tråden i samme forum f. Eks.. Helt fair den låses men kunne være rart at følge i den.


OK... Er det ved søgning efter den på Google? Fordi, så har Google nok ikke fjernet den endnu - der vil gå nogle dage fra sletning at tråd, til fjernelse fra Google.

Se eksemplet fra en Googlesøgning her:


Hvis du trykker på forum emner er det 3. Tråd fra oven
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 20:32
Ja det er meget fint, nu var det kun fordi jeg havde skrevet i den også og ville se, hvad det endte med. Det var bare det.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 20:33
Nu handlede tråden slet ikke om den person længere, og at tråden er blevet skjult uden yderligere kommentar, har betydet, at en af de involverede har brugt søndagen på at ødelægge en anden tråd.

Man kunne have lukket den med en begrundelse, og stadigvæk holdt den synlig - evt. slettet nogle indlæg.

Jeg stillede et spørgsmål, da jeg sidst var i tråden, og jeg aner ikke om vedkommende svarede, om han flippede mere ud, eller noget helt tredje.

Redigeret af lunddal - 15-Oktober-2017 kl. 20:36
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Man kunne have lukket den med en begrundelse, og stadigvæk holdt den synlig - evt. slettet nogle indlæg.

Tråden blev lukket af os lørdag, og derefter holdt synlig i et døgns tid, inden den blev fjernet. 

Det sidste indlæg var en begrundelse, om at debatten var kørt af sporet og tråden derfor ville blive lukket og senere slettet.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Man kunne have lukket den med en begrundelse, og stadigvæk holdt den synlig - evt. slettet nogle indlæg.


Tråden blev lukket af os lørdag, og derefter holdt synlig i et døgns tid, inden den blev fjernet. 

Det sidste indlæg var en begrundelse, om at debatten var kørt af sporet og tråden derfor ville blive lukket og senere slettet.

  /Lars

Okay men det kunne være rart at lige se hvad der blev svaret på det man skrev, bare lidt længere end 1 døgn. Men hvis det er kørt helt af sporet er det fair nok, men tidligere kunne man læse hvad der blev skrevet.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 21:02
Den var væk i morges, og jeg postede lørdag eftermiddag. Brugte aftenen på noget andet
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2017 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Jeg har bedt om at få den tråd slettet. Helt og aldeles uacceptabelt at der laves tråde i dette tech forum om navngivne brugere. For langt ude at det kræver en burger for at sådan en tråd lukkes/ slettes. Burde blive lukket af admin prompte.

Som udgangspunkt er jeg enig - I det konkrete tilfælde er jeg dybt uenig. 

Tråden blev startet på spørgsmålet om rimeligheden i at gøre som, den-hvis-navn-ikke-må-nævnes, havde gjort. Altså var det selve handlingen og ikke navnet eller personen, som der var til debat.

Det fik du også at vide, i tråden!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu