recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3 tunere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3 tunere

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3 tunere
    Sendt: 16-Oktober-2017 kl. 16:07
Hej,

vil gerne høre, om der findes en efterfølger for DMR-BCT950 - jeg skal på markedet, men ønsker ikke at betale for forbedret billedkvalitet, - derimod er 3 tunere et stort ønske. - BCT950 forekommer at være udsolgt, også i det tyske marked, som jeg eller havde lidt forhåbninger til.

M. v. h.
Carsten
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2017 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af cljeppe cljeppe skrev:

Hej,

vil gerne høre, om der findes en efterfølger for DMR-BCT950 - jeg skal på markedet, men ønsker ikke at betale for forbedret billedkvalitet, - derimod er 3 tunere et stort ønske. - BCT950 forekommer at være udsolgt, også i det tyske marked, som jeg eller havde lidt forhåbninger til.

M. v. h.
Carsten
Ved ikke hvor meget du læser med her på forum, så et par links med oplysninger som måske er relevant for din søgen:


Mvh. JørgenT
Til top
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2017 kl. 21:21
Hej Jørgen,

Tak for læsestof - kan godt få een til at overveje at blive i det danske og opnå sikrere valgmuligheder blandt twintuner-udgaver.

Mange hilsener,
Carsten.
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 21:35
Den recorder, du søger, er DMR-UBC90:
http://www.panasonic.com/de/consumer/home-entertainment/blu-ray-set-top-box/recorder/dmr-ubc90.html
DMR-BCT950 passer ikke til danske kabelnet, da tuneren er blevet begrænset til at modtage kanalerne i VHFIII og UHF.
Det problem er der ikke med DMR-UBC90. Her dækker tuneren også kabelkanalerne.
Til top
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 11:09
Hej C. Johansen,

det ligner meget det ønskede.
Hvad med 80'eren med samme bogstaver, hvis 1tb er rigeligt, og hvis man også er lidt nærig?
m.v.h.
Carsten.
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 11:36
Ja, men 80'eren er ikke med tripple tuner.
Til top
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 13:29
øv - 80'eren i glemmebogen - 9o'eren eller en billigere med twin-tuner, - bct-84.

Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 15:31
Hvis du vælger 90'eren fra Tyskland, fungerer det fint at købe gennem den tyske Amazon. Dagsprisen på maskinen er lidt under 800 €. Held og lykke med dit valg.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 19:40
Overvejer at købe ubc90 fra Amazon .de. Er der problemer af nogen art ved at bruge den her i Danmark, når det er en tysk model ?? Tysk manual ?? Eller andet?
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 00:15
Der medfølger kun tysk manual i papirudgave, men betjeningen er jo meget lig den, du kender fra Bct83. Menu sproget kan vælges til engelsk.
Om der kan være problemer af nogen art ved at bruge den tyske model i Danmark? Det kan jeg ikke svare på. Jeg ved fx ingenting om, hvordan den virker med DVB-T/T2 tuneren.
Jeg kan fortælle, at der ikke har været problemer med at bruge den på You-See's net med ukodede kanaler, og jeg har ingen grund til at tro, den ikke vil fungere med de kodede også.
Men at svare blankt nej til, at der kan opstå et eller andet problem, kan jeg selvfølgelig ikke.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 05:28
Ok. Tak for svar. 👍
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 14:51
USB 90 bestilt, men dog fra DK ("forsigtig-per").
Mange tak for diverse vejledninger.
Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu