recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp med at finde kabel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp med at finde kabel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp med at finde kabel
    Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 03:01
Kan nogen hjælpe med at finde et 7 meter langt high-speed HDMI-kabel med vinklet stik (opad) og uden støjfilter på kablet??

Altså, som dette, men uden støjfilter? Findes det?




Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 06:37
Støjfiltrer kan vel afmonteres

Men de er der ikke for sjov
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 07:27
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 08:07
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

7 meter er ikke lige standard.

Har du overvejet en adapter?

10 m kan også bruges til nøds, men ikke 5.
Adapter er overvejet, men kablerne skal ind i en projektor monteret i hushbox med stærkt begrænset plads!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 10:43
hvis det ikke kan fås hos av-cables. så glem at lede efter det https://www.av-cables.dk/vinklet-hdmi-kabel/

Men ja 7m er absolut ikke nogen standard.
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 11:32
Du kan få Blue Jeans Cable HDMI på 25 fod = 7,6 meter. Men de er uden vinkel. Blue Jeans har vinkel adaptere.

Redigeret af thxtex - 25-Oktober-2017 kl. 11:37
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 12:06
Av-cabels har 8 meter med vinkel
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 21:50
Puuh, nu har jeg målt efter ved simpelthen at trække en snor hvor kablet skal køre, og jeg kan faktisk lige nøjagtigt klare mig med 5 meter! Thumbs Up Og endnu bedre, jeg fandt det helt rigtige kabel herovre i Sverige til bare SEK 81:- inkl. fragt, altså lige godt og vel DKK 60,- Thumbs UpThumbs Up
Det er præcis samme HDMI kabel jeg hele tiden har kørt med, bare lidt kortere og altså med vinklet stik, og det virker helt fint!

Tak for hjælpen!!! Beer
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu