recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V

 Besvar Besvar Side  <1234 24>
Forfatter
Besked
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 16:49
Nå LG kontaktet, og senere blev jeg ringet op af teknikker der ville have billede af pixel fejlen og kvitteringen. Hvad han sagde til problemet var at den blev ikke byttet men panelet blev skiftet   Som jeg skrev tidligere så har jeg OCD og har svært ved at se mit nye tv blive skilt ad og alt det kabelrod igen man skal igennem. Ikke nok med det så skal man åbenbart selv pille det ned , men teknikern kunne nok godt hjælpemidler med at tage det ned. 🤔. Men hva så når det skal op igen med. Beslag kabler osv? Må indrømme at jeg overvejer altså at skide på den hvide pixel og lade tv være tv og lade det hænge og slippe for at se han splitter mit tv ad. Hva syntes i ??? Mener jo at et tv til 30.000kr burde sku ik skilles ad efter 20 dage. Har det ret dårligt med tanken.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-November-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 16:53
Altså træls med OCD. Men når tingene bliver rodet oveni hovedet på dig så rydder du bare op. Så er den “krydset” af igen og du kan leve videre. Uheld kan ske det er rigtig surt.. helt enig men bare få det overstået..:) jeg hader selv sådan noget men når du er færdig så er tingene som før :)
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 17:07
Shit happens - uanset om produktet koster 5k eller 75k . .

Jeg ville helt klart tage besværet, og få det fixet . Det er nu eller aldrig . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 17:13
Hehe , ja og så ka det lige passe at det nye panel har andre pixel fejl, måske i form af farvede pixel. Men tak for indput. Men i har ret☺️   Virker bare uoverskueligt , og så se ham splitte midtbyen tv af. 😩
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Hehe , ja og så ka det lige passe at det nye panel har andre pixel fejl, måske i form af farvede pixel. Men tak for indput. Men i har ret Virker bare uoverskueligt , og så se ham splitte midtbyen tv af.


Hvis det er noget der skal ske i dit hjem, kan du jo forlade stuen mens han fixer tv'et.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 17:27
Uha og overlade stuen til ham ? Men nok et klogt råd 😏
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 17:37
Hvis du virkelig har så meget OCD, så vil du ærgre dig til hudløshed over den pixelfejl.

Men jeg synes nu det er godt gået du kan se den pixel. 4K tv og et par meter fra skærmen.. det må være en lille prik Smile
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 17:41
Du har ret. Øjet sidder næsten hele tiden og finder den. Hehe. Den lyser jo Hvidt , så klart jeg ser den. Sidder 2m og75cm fra det 😋
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Øjet sidder næsten hele tiden og finder den.


Sådan tror jeg rigtig mange har det. Hvis man først har opdaget en fejl, ser man den hele tiden. Det er derfor det ofte ikke er så smart at lede efter fejl.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 18:41
Lettere sagt end gjort. Nok fordi man ønsker at få et produkt der er iorden. Man har jo gjort en del erfaring gennem tiderne der gør at man skal efterse for fejl og mangler. Desværre. Betaler man for en vare så burde den være ok😉. Men nu ledte jeg ikke efter denne fejl, men så den da den lyste op. 🙂

Redigeret af kimols - 07-November-2017 kl. 18:44
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 20:56
Kim, jeg havde en lysende rød pixel på mit KRP500M. Var grædefærdig da det blev hentet og kassen blev spændt fast i en varebil, så det ikke lignede en kasse mere. Gik og ventede på at høre nyt. Og det første panel de skiftede havde også fejl. Ventede dobbelt så længe og var ved at opgive. Og så lige pludselig kommer TV tilbage efter 6 uger. Jeg havde helt glemt hvordan det så ud, da skærmen havde en forkert farve, mente jeg. Men fik Otto Jørgensen ud at tjekke og kalibrere, hvis det var nødvendigt. Han forsikrede mig om det var den rigtige skærm. Og 14 dg efter havde jeg lagt den trælse oplevelse bag mig, og nød at ha et fejlfrit TV i 6 år inden det blev skiftet ud.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 02:52
Ja sgu. Bid i det sure æble og få det overstået. Bare vær glad for LG ikke er så emsige som Samsung. Så havde de bare fået lov at kigge videre på den pixel. Jeg vil ikke sige det er flot de gider hjælpe dig, for det bør være standard. Men erfaring viser bare, at mange andre producenter heller tager den i retten sammen med forbrugerklagenævnet, i stedet for bare at hjælpe deres kunder.
At de ikke vil bytte TV'et forstår jeg nu godt. Hvis det bedre kan betale sig at reparere, så er det da det man gør. Når først panelet er skiftet og TV'et samlet igen, så er det jo ikke et ringere TV du får op på væggen igen. Jeg kender godt fornemmelsen af, at ens nye grej skal skilles ad ikke er rart, men når man tænker sig om, er det jo egentlig bare en fjollet tanke. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu