recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V

 Besvar Besvar Side  <12345 24>
Forfatter
Besked
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 07:21
Hey Kampus. Ja det var det tv du købte af Hother dengang ik ?? Det var ski osse en ordentlig omgang at gå igennem. Og det er osse lidt det jeg frygter, at det næste bliver værre en det jeg har nu😳. Derfor har jeg det svært med at tænke den tanke. Meen blir nok nød til at tage chancen og håbe på det blir bedre. 😉
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 07:27
Hey. Ja det har du ret i. Det er nok processen oven i hovedet der er det værste, men taget i betragtning af de oplevelser igennem mange år med elektronikken, ja så har jeg især en grund til at reagere som jeg jo gør. En del reps og ombytninger og diverse timer med opsætning og nedtagning har sat sine spor, hehe. 🙂
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ja sgu. Bid i det sure æble og få det overstået. Bare vær glad for LG ikke er så emsige som Samsung. Så havde de bare fået lov at kigge videre på den pixel. Jeg vil ikke sige det er flot de gider hjælpe dig, for det bør være standard. Men erfaring viser bare, at mange andre producenter heller tager den i retten sammen med forbrugerklagenævnet, i stedet for bare at hjælpe deres kunder.
At de ikke vil bytte TV'et forstår jeg nu godt. Hvis det bedre kan betale sig at reparere, så er det da det man gør. Når først panelet er skiftet og TV'et samlet igen, så er det jo ikke et ringere TV du får op på væggen igen. Jeg kender godt fornemmelsen af, at ens nye grej skal skilles ad ikke er rart, men når man tænker sig om, er det jo egentlig bare en fjollet tanke. 


Jeg er interesseret i at få din dokumentation for forskellen på Samsung og øvrige producenter omkring fejl i forbindelse med pixel.

Jeg forestiller mig at man retter sig efter nedennævnte iso:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/ISO_13406-2

Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Hey Kampus. Ja det var det tv du købte af Hother dengang ik ?? Det var ski osse en ordentlig omgang at gå igennem. Og det er osse lidt det jeg frygter, at det næste bliver værre en det jeg har nu😳. Derfor har jeg det svært med at tænke den tanke. Meen blir nok nød til at tage chancen og håbe på det blir bedre. 😉

Jo Kim, det var det TV jeg købte af Hother. 14 dg efter jeg havde fået det kom den lysende røde pixel, og heldigvis var det inden for 2 års garanti som Pioneer gav. Det var ikke nogen behagelig oplevelse, men 14 dg efter var det altså glemt. Og så havde jeg et fejlfrit TV i 6 år.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 10:37
Ha ha... det er jo fordelen ved at købe brugt tv af Hother... garantien når aldrig at udløbe inden han sælgerTongue
Ning
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ja sgu. Bid i det sure æble og få det overstået. Bare vær glad for LG ikke er så emsige som Samsung. Så havde de bare fået lov at kigge videre på den pixel. Jeg vil ikke sige det er flot de gider hjælpe dig, for det bør være standard. Men erfaring viser bare, at mange andre producenter heller tager den i retten sammen med forbrugerklagenævnet, i stedet for bare at hjælpe deres kunder.
At de ikke vil bytte TV'et forstår jeg nu godt. Hvis det bedre kan betale sig at reparere, så er det da det man gør. Når først panelet er skiftet og TV'et samlet igen, så er det jo ikke et ringere TV du får op på væggen igen. Jeg kender godt fornemmelsen af, at ens nye grej skal skilles ad ikke er rart, men når man tænker sig om, er det jo egentlig bare en fjollet tanke. 


Jeg er interesseret i at få din dokumentation for forskellen på Samsung og øvrige producenter omkring fejl i forbindelse med pixel.

Jeg forestiller mig at man retter sig efter nedennævnte iso:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/ISO_13406-2


Det gider jeg ærlig talt ikke at dokumentere. Prøv at gå flatpanels og søg efter Samsung og pixelfejl. Og selv her på siden har det været oppe flere gange, hvordan Samsung snylter deres kunder med pixelfejl. Der er endda en alenlang tråd her under TV i forum, som omhandler emnet (igen Samsung),
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ja sgu. Bid i det sure æble og få det overstået. Bare vær glad for LG ikke er så emsige som Samsung. Så havde de bare fået lov at kigge videre på den pixel. Jeg vil ikke sige det er flot de gider hjælpe dig, for det bør være standard. Men erfaring viser bare, at mange andre producenter heller tager den i retten sammen med forbrugerklagenævnet, i stedet for bare at hjælpe deres kunder.
At de ikke vil bytte TV'et forstår jeg nu godt. Hvis det bedre kan betale sig at reparere, så er det da det man gør. Når først panelet er skiftet og TV'et samlet igen, så er det jo ikke et ringere TV du får op på væggen igen. Jeg kender godt fornemmelsen af, at ens nye grej skal skilles ad ikke er rart, men når man tænker sig om, er det jo egentlig bare en fjollet tanke. 


Jeg er interesseret i at få din dokumentation for forskellen på Samsung og øvrige producenter omkring fejl i forbindelse med pixel.

Jeg forestiller mig at man retter sig efter nedennævnte iso:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/ISO_13406-2



Det gider jeg ærlig talt ikke at dokumentere. Prøv at gå flatpanels og søg efter Samsung og pixelfejl. Og selv her på siden har det været oppe flere gange, hvordan Samsung snylter deres kunder med pixelfejl. Der er endda en alenlang tråd her under TV i forum, som omhandler emnet (igen Samsung),


Tak. Når producenterne får opbygget en iso-norm, så er det en indbyrdes enighed om at behandle kunder ud fra denne. Så her vil man finde pixelskader der både dækkes eller afvises og uanset fabrikat. Dette gør narturligvis ikke altid kunder tilfredse.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 22:09
Man sælger da ikke et Pioneer krp model inden for garantien, medmindre man ville ha haft et væsentlig dårligere billede dengang
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2017 kl. 12:48
Hey er der nogen der ved hvordan reparatøren skifter panelet i min E7V ? Det er jo limet på en glasplade? De sku komme på Mandag og skifte mit panel😏
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2017 kl. 12:54
- så er det vel nyt panel med glasplade . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2017 kl. 12:58
Ja det tænkte jeg osse på. De ka ski da ikke tage panelet af glasplade vel ??
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2017 kl. 17:25
Ja så blev panelet skiftet i Torsdags hos mig selv på spisebordet. Hehe. Cool nok. Pixel fejl udbedret👍   Men men , nu har jeg fået lodrette streger på panelet som ses ( især en der er lidt bred) ikke konstant, men især på lyse baggrunde og ældre udsendelser😏. Kontaktet LG og sag på ny oprettet. Men kun i et par timer , for så at blive annulleret af værkstedet , der fortæller mig at det kaldes BANDING og det findes på store LCD og OLED tv, og det må jeg leve med👊   Flot flot en fejl udbedret , men får så ny fejl som bare er ærgeligt. Fuck jeg er pist. 😏
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu