recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V

 Besvar Besvar Side  <1 89101112 24>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 17:30
Det må lige være en sag for Kontant
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 18:33
Syntes det er en meget trist sag :-( De skal bare ombytte det panel og få en glad / tilfreds kunde. Har bestemt ikke lyst til at købe LG pt.

Mvh. Torben
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 19:28
Med udgangspunkt i denne sag kommer der ikke til at stå LG på mit næste TV.
Har ellers lige købt et 65” Sony, og har planer om indenfor nær fremtid at købe endnu et stort TV, men med den kundeservice, eller mangel på samme, tør jeg ikke købe LG.
Det bliver så nok endnu et Sony eller Panasonic.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 19:44
Det er mig en gåde at de ikke vælger
At sætte fokus på go service. Sådan en sag breder sig jo som en steppebrand på nettet.
Og gode gamle Google glemmer aldrig.
Så hold fast og kæmp. Du vinder


Mvh Michael
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Med udgangspunkt i denne sag kommer der ikke til at stå LG på mit næste TV.
Har ellers lige købt et 65” Sony, og har planer om indenfor nær fremtid at købe endnu et stort TV, men med den kundeservice, eller mangel på samme, tør jeg ikke købe LG.
Det bliver så nok endnu et Sony eller Panasonic.
Prøv lige at tjekke LG - Philips - Samsung -sony - Panasonic etc. på trustpilot ved godt de ikke har helt samme vare sortiment, men det giver da et fingerpeg om hvor dårlig elektronik giganterne behandler deres kunder, personlig tager jeg trustpilot med et gransalt men det giver mig da et løftet øjenbryn.

Syns det er sørgelig og sølle at man skal behandle kunder på den måde som trådstarter har op levet. 

Men de andre leverandør er da ikke et hak bedre, der vil altid være kunder som får en dårlig oplevelse, på et dyrt som på et billigt produkt, desværre er service blevet en mangel vare generelt. 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det må lige være en sag for Kontant

Skulle vi nu ikke lige slappe lidt af?
Hvorfor har du altid en vis evne til at piske en stemning op.

Det er da absolut intet for kontant. De har tilbudt at tage tv'et ind og kigge på det, hvilket jo så gør at bolden er på købers side. At han ikke orker det, er jo ligesom ikke LG's problem, og han kan jo altså ikke klage til hverken kontant eller forbrugerklagenævnet inden LG endegyldigt har afvist at fixe problemet, hvilket jeg ikke syntes noget tyder på at de gør, når de nu netop selv tilbyder at komme og hente tv'et efter nytår.

Det er surt at tv'et ikke virker, og forløbet kunne have været mere smidigt for køber, men altså slå nu lige koldt vand i blodet. 


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det må lige være en sag for Kontant

Skulle vi nu ikke lige slappe lidt af?
Hvorfor har du altid en vis evne til at piske en stemning op.

Det er da absolut intet for kontant. De har tilbudt at tage tv'et ind og kigge på det, hvilket jo så gør at bolden er på købers side. At han ikke orker det, er jo ligesom ikke LG's problem, og han kan jo altså ikke klage til hverken kontant eller forbrugerklagenævnet inden LG endegyldigt har afvist at fixe problemet, hvilket jeg ikke syntes noget tyder på at de gør, når de nu netop selv tilbyder at komme og hente tv'et efter nytår.

Det er surt at tv'et ikke virker, og forløbet kunne have været mere smidigt for køber, men altså slå nu lige koldt vand i blodet. 



Jeg pisker ikke altid en stemning op. Det er du helt forkert på. At man skal finde sig i den billedfejl på et dyrt TV, synes jeg fortjener opmærksomhed, og ikke den tavshed som du tilsyneladende ønsker. Jeg støtter Kim, hvad gør du?
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Jeg pisker ikke altid en stemning op. Det er du helt forkert på. At man skal finde sig i den billedfejl på et dyrt TV, synes jeg fortjener opmærksomhed, og ikke den tavshed som du tilsyneladende ønsker. Jeg støtter Kim, hvad gør du?

Jeg støtter også Kim i at det er en rigtig ærgelig fejl, som jeg bestemt ikke syntes han skal leve med.
Men jeg forventer i modsætning til dig, ikke at LG kan løse fejlen ved et trylleslag, og har derfor også fuld forståelse for at de ønsker at tage tv'et ind på et værksted til yderligere vurdering, hvor de måske også har mulighed for at analysere skærmen, og lave yderligere test, justeringer osv.

Det har de tilbudt Kim, men det har de så aftalt at vente med til efter nytår. Hvad er der så lige helt præcist mere i den her sag at gøre? Hvad skulle det hjælpe at skrive til diverse instanser? Hvad skulle de kunne gøre og, hvorfor skulle de overhovedet gå ind i en sag, hvor der ikke er nogen tvist?

Så Kampus, kan du ikke uddybe overfor mig, hvorfor DU mener at han skal kontakte forbrugerklagenævnet og kontant. Det er nemt at komme med den slags udtalelser, men du må da kunne uddybe, hvad det skulle hjælpe som situationen er pt. 
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 21:00
Må jo så lige sige at det er jo først efter at jeg ignorere værkstedets svar om at det var BANDING og det var inde for normen. Så skrev jeg til LG Danmark og forlænget at de oprettede en klagesag. Og nu vil de så sende det ud til samme værksted og lade dem bedømme mit tv. Hmmmm, nu kender du ikke mit handicap, men det er grunden til at jeg orker næsten ikke. Kender ellers rettere så fornemmer jeg at det kommer retur fordi de ik kan se fejlen, ganske som værkstedet sagde til mig i telefonen. 😊
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Må jo så lige sige at det er jo først efter at jeg ignorere værkstedets svar om at det var BANDING og det var inde for normen. Så skrev jeg til LG Danmark og forlænget at de oprettede en klagesag. Og nu vil de så sende det ud til samme værksted og lade dem bedømme mit tv. Hmmmm, nu kender du ikke mit handicap, men det er grunden til at jeg orker næsten ikke. Kender ellers rettere så fornemmer jeg at det kommer retur fordi de ik kan se fejlen, ganske som værkstedet sagde til mig i telefonen. 😊

Og det kan jeg sagtens forstå, og det er også et ærgerligt forløb som jeg skrev tidligere.
Det ændre bare stadigvæk ikke ved at der på nuværende tidspunkt ikke er en "Tvist", hvilket betyder at det gør det unægteligt svært for dig at klage til en instans. Havde de nægtet at kigge på det igen, så havde der været en tvist, også kunne du klage, hvilket jeg da også syntes du skulle have gjort.

Nu er det jo ikke værkstedet der bestemmer, hvilket tolerancer det skal være indenfor, så det er i sidste ende LG der har bolden på den.

Jeg forstår dit handicap er til gene for dig, men det er jo svært for LG at rette fejlen med et trylleslag handicap eller ej. Derudover formoder og fornemmer du en masse ting, det er stadigvæk uklart, hvad hele enden på det værkstedsbesøg bliver, men du tager sorgerne på forskud og har jo stort set givet op, hvilket jeg slet ikke forstår. 
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 21:26
Jeg er enig med discoman.. De kan ikke tage hensyn til folks sygdomme. Men give en ordentlig service det skal de handicap eller ej. Du må hænge i

Mvh Michael
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 21:35
Det var hvad de sagde hos LG i klageafdelingen. Så må værkstedet ha det ud og tage beslutningen. Og igen de har afvist før. Har ikke nævnt de skal tage hensyn til mit handicap, kun at det gør at jeg næsten ikke orker. Såmænd bare det. Og jeg har ikke bragt videre nogen form for klage andre steder. Jeg føler at det er at lade ræve vogte høns, da værkstedet klart afviste det til mig og nu er det , det selvsamme værksted som skal træffe afgørelsen.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 89101112 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu