recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Podcasts / RSS-feed til dr.dk fejler...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Podcasts / RSS-feed til dr.dk fejler...

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Rasmus3516thx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-November-2017
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus3516thx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2017 kl. 22:20
Ja.

Alt i rss fed er korrekt.

Det er som sagt kun dr podcast der er problemer med.

Alle andres virker fint.

Det må være noget der er galt i dr server.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2017 kl. 22:15
@Rasmus - du husker at angive med https? - ssl er fordi forbindelsen er secure.
Til top
Rasmus3516thx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-November-2017
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus3516thx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2017 kl. 19:04
Hej

Fandt du af noget.

Jeg har samme problem i logitech server. Melder SSL fejl når jeg tilføjer et feed. 

Alle andre, radio24/7 osv virker perfekt. Kun DR podcast feed der fejler

Hilsen

Rasmus Mortensen
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 13:50
Jeg har prøvet både med og uden .xml og med og uden input-argumenterne (dét efter "?") - alle giver samme resultat - jeg gætter på at der står en webserver og parser url'erne så alle kombinationerne rent faktisk peger på samme ressource.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 13:45
tror altså der mangler noget i dit link. - selve xml-filen ligger her: https://www.dr.dk/mu/feed/mads-monopolet-podcast.xml?format=podcast&limit=500
læg mærke til .xml efter ordet "podcast"

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 21:40
Vi har div. podcasts på vores Squeezebokse, heriblandt Mads og Monopolet som fornyligt er begyndt at fejle med fejlmeddelelsen:
"Invalid Feed - Redirection limit exceeded"
I stedet for den gamle feed fra P3, fandt jeg frem til følgende feed:
https://www.dr.dk/mu/Feed/mads-monopolet-podcast?format=podcast&limit=500
Når jeg forsøger at tilføje den til systemet, får jeg dog samme fejlmelding som ovenfor... - men den giver mig faktisk et feed i browseren... (jeg ved dog godt der kan være forskel på håndtering af server redirects mellem en browser og LMS-systemet (Squeezebox Server).
Jeg har forsøgt at tilføje lidt andre RSS-feeds og det fungerer fint, men dem fra dr.dk fejler alle sammen...
Nogle bud på hvad man kan gøre for igen at høre Mads & Monopolet - på Squeezeboksen?


Redigeret af tipsen - 07-November-2017 kl. 09:48
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu