recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Singles Day-tilbud 11/11?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Singles Day-tilbud 11/11?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Singles Day-tilbud 11/11?
    Sendt: 07-November-2017 kl. 13:38
Hvad er nu det for noet?
Modspil til Valentines Day
Har aldrig hørt om det, men nu får vi se på lørdag
Ellers er der jo Sort Fredag om et par uger
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 13:47
Jeg er egentlig ligeglad med hvad det alt sammen hedder. Hvis de har nogle gode tilbud på ting jeg vil have, så køber jeg dem. Ellers lader jeg være
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hvad er nu det for noet?
Modspil til Valentines Day
Har aldrig hørt om det, men nu får vi se på lørdag
Ellers er der jo Sort Fredag om et par uger
Havde heller ikke hørt om det, men stammer åbenbart tilbage fra 1993:
Mvh. JørgenT
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 08:52
elmutanten skriver noget lidt andet, https://www.elgiganten.dk/cms/singleday/singles-day/?scid=SEM6 ;

Men tror det nok skal passe at det er noget kineserne har taget til sig og gjort til deres. 

Men gad vide om man skal kunne bevise man er single? (findes der noget ligesom et kørekort?)


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 10:10
Det er noget vrøvl, 11 i 11 (ælte i ælte) er bagernes dag
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 10:58
Mmmm.... kage
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hvad er nu det for noet?
Modspil til Valentines Day
Har aldrig hørt om det, men nu får vi se på lørdag
Ellers er der jo Sort Fredag om et par uger


Haha - ja, jeg undrede mig også, endnu et tosset tiltag, med sikker lige så latterlige tilbud som på den sorteste fredag 😂
Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér shaman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 13:36
Øv, troede det var tilbud på vinyl singler... Stern Smile
/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2017 kl. 13:37
Modspillet til Valentinsdag er jo d. 14/3 hvor der er Bøf & BJ-dag (eller karbonader & en gokker-dag, hvis man er single)..
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu