|
Tvguide, hvor man kan søge tidspunkter for serie |
Besvar |
Forfatter | |
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-November-2017 kl. 17:58 |
Jeg har lige sat Familien Løwander til optagelse. Jeg andet dog ikke om det er første gang - altså hvilket nummer i serien, der sendes i aften og 2. heller ikke tidspunktet for, hvornår de øvrige skal sættes til optagelse.
Hvem har en god programguide fx på Android Tablet, der kan vise det? |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du nu går ind på DR's hjemmeside, kan du se at det er afsnit 2 der kommer i aften.
Klaus |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Klaus. Så har jeg misset nummer 1, og da de sendes to ad gangen er det nummer 3 og 4 der kommer i aften. Er det rigtigt?
Genudsendes 1 og 2, event hvornår, og hvornår sendes de øvrige? Er krøniken god? Redigeret af bentpetersson - 11-November-2017 kl. 18:10 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Afsnit 1:
https://www.dr.dk/tv/se/familien-lowander/-/familien-lowander-1-5 Altså de første to timer. Mon ikke de resterende sendes lørdag aften på DR1? Historien er okay, siger min kone, jeg kunne ikke holde koncentrationen...... Klaus Redigeret af KlausDM - 11-November-2017 kl. 18:15 |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Super. Tak. Jeg havde søgt derinde, men ikke benyttet det rigtige ö.
Redigeret af bentpetersson - 11-November-2017 kl. 18:17 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Kan se at der bliver kamp om skærmen her til aften.
For måske kommer der familien Löwander på DR1, men på DR3 kommer den ny sæson Black Sails. Og jeg ved hvad jeg foretrækker! Klaus |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Tak. Jeg forsøgte flere gange at se Løwander del 1 på DRTV men symbolet og funktionen for undertekster var desværre glemt. Nu kommer der fodboldlandskamp kl 20.45.
Tak for din info. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Undertekster fungerer fint her (iPad).
Klaus |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, virker også på androidtablet, men ikke på hbbTVappen. Men pyt. Og god aften.
Redigeret af bentpetersson - 11-November-2017 kl. 20:50 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |