recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kodefri OPPO 203/205 i DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kodefri OPPO 203/205 i DK?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
killerrabbit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-November-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér killerrabbit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kodefri OPPO 203/205 i DK?
    Sendt: 14-November-2017 kl. 15:09
Hejsa

Er i gang med en større opgradering af hjemmebioen for at blive 4K klar. Jeg har forelsket mig i Oppos 4k bluray afspiller (ender nok på 203'eren). 

Jeg har søgt herinde men kan ikke rigtigt finde svar. Er der nogle af jer der kender til en forhandler den sælger den kodefri i DK? Jeg kan kun finde den uden regionsoplåsning og så er jeg stødt på en dansk forhandler som jeg ikke har hørt meget om der sælger et gør det selv kit:


Hvis nogen af jer har et tip eller erfaringer med hvordan jeg bedst får fat i en kodefri udgave hører jeg det gerne. 

Jeg er nemlig vild med Criterions US udgivelser :/

killerrabbit
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2017 kl. 17:23

Som udgangspunkt så sælges der ikke Regionsfrie afspillere, så vejen frem er ved at købe et Modkit som det der linkes til og så få det monteret eller gør det selv.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér @lex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 07:05
Jeg har selv overvejet at købe en regionsfri 203 i USA, f.eks. i 220-Electronics.com via ShopUSA.
Til top
killerrabbit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-November-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér killerrabbit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2018 kl. 18:58
@lex: Tusind tak for det svar. Jeg var i USA i juleferien og havde en indkøbt Oppo 203 kodefri med hjem købt hos 220-electronics. 

Den er helt fantastisk, og servicen fra 220 var i top. 

Tak for et super tip. Sidder nu og nyder en masse region A criterion titler. :)


Til top
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér @lex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 07:02
Det lyder godt. Kan du oplyse, hvordan du gjorde i praksis ? (Gerne på PB). Jeg skal selv til Miami til sommer.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Som udgangspunkt så sælges der ikke Regionsfrie afspillere ...


Bortset fra at det gjorde der da jeg købte min Oppo BDP-103 i Tape Connection.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu