recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: 2x HEOS1 Hvid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: 2x HEOS1 Hvid

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Dyberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dyberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: 2x HEOS1 Hvid
    Sendt: 15-November-2017 kl. 07:55
Det er HS1 jeg har :-)
Og mener jeg købte to for 1999,-
Men ja, måske 1000 kr er et okay bud for at sælge begge :-)
Det tager mange år for en studerende, at få samlet et ordentligt setup ;)
Til top
supermand71 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-December-2009
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér supermand71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2017 kl. 22:25
Hs1 blev også solgt i et sæt med 2 stk til 1998kr en overgang inden hs2 var annonceret. Det er jo muligt det er sådan et sæt han har fat i. Det kan kun trådstarter fortælle..
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2017 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af supermand71 supermand71 skrev:

HEOS 1 blev en overgang solgt til 999kr hos hifiklubben. Det er vel ikke HEOS 1 hs2 du har med Bluetooth indbygget?

Jeg har netop set et sæt med 2 stk HEOS 1 “hs1” solgt til 1100kr, så tænker det er deromkring.


Heos 1 HS1 blev solgt til 999, da HS2 kom på markedet.

Heos 1 HS2 har altid kostet 1699.
Til top
supermand71 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-December-2009
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér supermand71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2017 kl. 21:34
HEOS 1 blev en overgang solgt til 999kr hos hifiklubben. Det er vel ikke HEOS 1 hs2 du har med Bluetooth indbygget?

Jeg har netop set et sæt med 2 stk HEOS 1 “hs1” solgt til 1100kr, så tænker det er deromkring.
Til top
Dyberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dyberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2017 kl. 18:39
Jeg har 2 styk Heos 1 i hvid stående, som desværre ikke bliver brugt længere :-)
De er fra foråret 2016 hvis jeg husker rigtigt, og har nok en kvittering et sted fra HiFi Klubben :-)
Har originale kasser til begge, og hvad der ellers følger med af tilbehør.
De er pæne, den ene har en mindre bule i gitteret foran, tror en tommelfinger har trykket lidt hårdt på den, ikke noget man ligger vildt mærke til, men det er der.

Hvad vil i tro sådan 2 styk er værd?
Jeg kan ikke engang huske hvad jeg gav for dem, kan se de står til 1700 kr. fra nye dog.
Det tager mange år for en studerende, at få samlet et ordentligt setup ;)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu