recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken ovn?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken ovn?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken ovn?
    Sendt: 16-November-2017 kl. 22:48
Hej,

Jeg vil have en ny ovn. Jeg er meget træt af den Siemens entrylevel-model jeg har nu. Hvilken ovn er the shit?

Jeg går i øvrigt ud fra ovne er i en (eller et par) standardstørrelse, ligesom opvaskemaskiner. Det er sikkert forkert.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 23:33

Da ovne (komfurer) skal passe ind alle steder, så har de standard bredde og højde, så når det gamle fjernes så passer det nye ind.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 06:14
Jeg ville, SF erfaring, gå efter noget fra electrolux. Ville dog ikke undvære pyrolyse eller dampeffekt, eller hvad pokker det nu hedder.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 09:04
Indbygningsovne til køkkenskabe på 60cm har standard mål.

Til gengæld kan du ikke regne med at genbruge bageplader osv.

Jeg købte en ny Voss ovn og ville genbruge udtrækssytemet til plader og rist. Men nej. Pladerne i den nye ovn var større og udtrækssystemet passe heller ikke.

Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 09:52
Hvis du har plads (og faser nok) ville jeg købe en brugt professionel ovn med dampfunktion. 
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 10:18
The shit er vel Gaggenau, hvilket koster kassen.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 12:08
En ovn med Pyrolyse er et must. Det der damp-noget har jeg ikke prøvet, men det er der nok andre der har :)
Vores Bosch-ovn har holdt i foreløbig 12 år - jeg har skiftet et varmluftselement (83 kr. inkl forsendelse fra UK) og så er ovnpæren også blevet skiftet et par gange. Pyrolyse er lidt hårdt for pæren, så man burde nok pille den ud når man bruger funktionen. Men hva faen, en ovnpære koster 20 kr. :)
Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juni-2010
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 14:26
Prøv at kigge på Neff ovne, de er lækre!

Deres "slide and hide" funktion er fantastisk og pyrolysen er meget svær at undvære når man først har prøvet det.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 11:55
Tak for alle svarene, gutter.

Jeg ville have undersøgt sagen og set om der var et tilbud på noget godt i går, men det har jeg selvfølgelig ikke nået.

Jeg tjekker jeres forslag ud ved førstkomne lejlighed.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu