recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forsvunden kommentartråd om Hollywood og pirater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forsvunden kommentartråd om Hollywood og pirater

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 22:39
slettet af bruger


Redigeret af Blank - 21-November-2017 kl. 06:07
BaaaaaH
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 23:15
Lars, som mange andre, vil have penge, og det er en overskrift der genererer penge.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Der findes MEGET større problemer i verden end tolkningen af en artikels overskrift..
Jeps, men hvis du hellere vil debattere klimaforandringer, kernevåbentrussel eller kommunalvalg, så skulle du måske finde et andet forum
 

Jamen, det vil jeg da seriøst overveje.
Nu brugte du IGEN 30 sekunder på brok - du kunne have reddet 2-3 børn fra at dø af sult på den tid!
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 08:12
Det er da "Sjovt" at Lars ikke forholder sig til, at rec normalt skriver "app udviklere" som en bruger så smukt redegjorde for..

Men der er altså dømt struds, og så lige en gang snak om følelser.. Vi må altså forstå at brugerne ikke er rationelle, og H is de var det, så ville de kunne se, hvor rec slet ikke behøves at være konsekvente i deres måde at omtale forskellige styresystemer,fordi de er objektive i alt..

Redigeret af NikolajDS - 21-November-2017 kl. 08:12
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 11:14
Alle der bruger Kodi ved jo at det er så godt som ubrugeligt uden pirat-indhold. 
Hvorfor er det at vi skal lyve om hvad vi bruger?  
Det er ikke en domstol det her. 
Det kan bruges uden pirat-indhold, men tvilver MEGET på at det er helt op til 25% som gør det. Efter min erfaring er det tættere på 1% måske endag 0,1% der gør det.


Redigeret af Male80 - 21-November-2017 kl. 11:18
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 11:18
Kan du uddybe det male.

Jeg har brugt kodi i mange år, men aldrig til noget der ikke er legitimt.
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Kan du uddybe det male.

Jeg har brugt kodi i mange år, men aldrig til noget der ikke er legitimt.

Gerne kan dog ikke se eller komme i tanke om noget jeg kan skrive mere tydeligt, kan du skrive hvad du ikke forstår?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 11:40
Nu har du også redigeret det efter jeg skrev.
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 11:42
.

Redigeret af Male80 - 21-November-2017 kl. 11:54
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Male80 Male80 skrev:

Alle der bruger Kodi ved jo at det er så godt som ubrugeligt uden pirat-indhold. 
Hvorfor er det at vi skal lyve om hvad vi bruger?  
Det er ikke en domstol det her. 
Det kan bruges uden pirat-indhold, men tvilver MEGET på at det er helt op til 25% som gør det. Efter min erfaring er det tættere på 1% måske endag 0,1% der gør det.
Som jeg skrev i det oprindelige kommentarfelt til artiklen, da der også var een der som begyndte at beskylde for at Kodi kun var til piratindhold.
Du må godt komme forbi mit hjem, og tjekke min boks hvis du har lyst..

Og om hvad folk bruger det til er irrelevant.
Det er det samme som at sige at alle der jailbreaker iOS, eller bruger Android, Windows, Linux, macOS er pirater.
Kodi KAN bruges til piratindhold, JA.
Det kan windows, iOS, mac osv også.

Fjern de her tåbelige generaliseringer!
BaaaaaH
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 12:38
Dit oprindelige indlæg lød

"Alle der bruger Kodi ved jo at det er så godt som ubrugeligt uden pirat-indhold.
Hvorfor er det at vi skal lyve om hvad vi bruger?
Det er ikke en domstol det her."
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 13:58
Oprindeligt skrevet af Male80 Male80 skrev:

Alle der bruger Kodi ved jo at det er så godt som ubrugeligt uden pirat-indhold. 
Hvorfor er det at vi skal lyve om hvad vi bruger?  
Det er ikke en domstol det her. 
Det kan bruges uden pirat-indhold, men tvilver MEGET på at det er helt op til 25% som gør det. Efter min erfaring er det tættere på 1% måske endag 0,1% der gør det.


hvad fan' er det for noget pis at skrive Confused

jeg bruger bruger OpenElec KODI på min NUC fordi det er så nemt, og jeg bruger det ikke til noget ulovligt.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu