recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal du have Black Friday?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal du have Black Friday?

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 07:26
Rema 1000 har skam også Matilde kakaoskummetmælk til 5 kr./liter, og tilmed en pakke vådservietter også til 5kr, det er jo halv pris, hvor er det vildt.
Mvh Jesper
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 09:29
Jeg tror jeg tager en god kop kaffe og 2 stk økologiske skive kernebrød med en gang ost.... Wink
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 09:45
Jeg ville gå efter en Neato Connected robotstøvsuger, men så røg gearkassen på bilen i morges så nu sker der ingenting :-(

Redigeret af Sylvest - 21-November-2017 kl. 09:46
.
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg går efter en elektrisk tandbørste.

Det bliver helt skørt. Min puls er allerede oppe og køre og kan næsten ikke vente.

LOLLOLLOL

Herlige kommentarer ang. berlinere osv. også! Smile

Personligt skal jeg have mig en ny næsehårstrimmer, for gamle Trofast satte desværre ud forleden.

Den har ellers uden at kny rundbarberet buskadset deroppe i adskillige år efterhånden, men nu kan den altså ikke mere.

Den lille pære foran som har belyst "arbejdsområdet", lyser godt nok, men svagt; det er det eneste livstegn, den giver, den lille bandit.

Jeg regner med at sige farvel til den en af de nærmeste dage, og så få begravet den ude i haven.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 11:47
Jeg skal helt sikkert have en fleshlight samt en tur på massagebriksen med happy ending. Det er jo ikke black friday for sjov. 

Redigeret af Bjur - 21-November-2017 kl. 11:47
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af -Henrik- -Henrik- skrev:

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg går efter en elektrisk tandbørste.

Det bliver helt skørt. Min puls er allerede oppe og køre og kan næsten ikke vente.

LOLLOLLOL

Herlige kommentarer ang. berlinere osv. også! Smile

Personligt skal jeg have mig en ny næsehårstrimmer, for gamle Trofast satte desværre ud forleden.

Den har ellers uden at kny rundbarberet buskadset deroppe i adskillige år efterhånden, men nu kan den altså ikke mere.

Den lille pære foran som har belyst "arbejdsområdet", lyser godt nok, men svagt; det er det eneste livstegn, den giver, den lille bandit.

Jeg regner med at sige farvel til den en af de nærmeste dage, og så få begravet den ude i haven.


En uges lit de parade i glasmontre vil være på sin plads. Det lyder til den har været på hårdt arbejde, og fortjener det.

Husk at fjerne batteriet inden begravelsen, med mindre du kan overtales til et større mausoleum med en solid cement bund, der kan stoppe lækage. Evt. kan den indkapsles i flydende plast, så man er helt sikker. Det vil også bevare den til fremtidens historikere.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 12:45
Hmm, LG-ganten har 12 mdr. rente- og gebyrfri finansiering, så hvis der er et godt tilbud på en Sony A1 65” eller en LG B7 i samme størrelse, så springer jeg sgu på OLED-vognen i weekenden, hvis de da har flere, når jeg kommer derud.

Lånet kan jo heldigvis indfries når man vil - uden omkostninger.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 13:24
Thomas
LG B7 har de lige har i Gentofte til 9777 kr. Så mon ikke der er en chance for det kommer til fornuftig pris igen.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 15:16
Et par ipad`s, hvis der er et godt tilbud....

Har lige bokset lidt med SKAT i dag og søreme om ikke de returnerer mine 24 K og sender 10 K mere retur
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 16:45
Jeg vil holde øje med om der kommer tilbud på følgende og i givet fald slå til på.....

Sennheiser 700 eller 800 afhængigt af om en af modellerne kommer på tilbud - Mine nuværende høreluffer (AKG k701) er efterhånden lidt slidte efter flere års daglig brug og er når kæresten også er hjemme blevet svære at have for sig selv.


Et Microsoft natural ergonomic keyboard 4000 (dansk) - Har spildt vin over det nuværende -> kaput

Et 77" OLED til under 30.000 (dream on og vent til en senere black friday, knægt)

Evt. en minimum 10 tommer Android pad til sofabordet (Hvis den kan fåes til halv pris eller derunder)

Billige BD's (Star Trek serier, Lost, Twin peaks og lign)



Redigeret af TBC1 - 21-November-2017 kl. 18:14
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

<span style="font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; font-weight: 700; : rgb251, 251, 253;">Thomas
</span><span style=": rgb254, 254, 254;">LG B7 har de lige har i Gentofte til 9777 kr. Så mon ikke der er en chance for det kommer til fornuftig pris igen.</span>
Det må have været 55”, men jeg skal minimum op i 65”. Et 75” XE9005B kunne også være en mulighed, hvis prisen kommer i nærheden af Powers 18.888 kr.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Det må have været 55”, men jeg skal minimum op i 65”. Et 75” XE9005B kunne også være en mulighed, hvis prisen kommer i nærheden af Powers 18.888 kr.


Igår var der dette 65" Oled på dags-tilbud til 15.000 ...Jeg overvejede det selv, men kunne ikke finde fyldestgørende tekniske specifikationer på det og vil også hellere have en større skærm når det endelig skal være.  ...Det tilbud er desværre overstået i dag ser det ud til: https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskaerms-tv/grundig-65-4k-uhd-oled-tv-65vlo9795sp/p-585364/?q=65VLO9795SP ;

Med andre ord er der ingen grund til at miste modet. Mon ikke noget dukker op igen på/senest Fredag?

Redigeret af TBC1 - 21-November-2017 kl. 18:10
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu