recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal du have Black Friday?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal du have Black Friday?

 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
Forfatter
Besked
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Måske en PS4 Pro hvis prisen er god nok.

Hvad er en "god pris" på en PRO egentlig?? Er det realistisk at komme under DKK 2000:- hvis man køber den lidt mere lokalt end Amazon?

Dette bliver i øvrigt første gang jeg for alvor har tænkt mig at udnytte Black Friday. Andre gode tips? Kan det f.eks. betale sig at blive oppe til efter midnat i aften, eller kommer de gode tilbud først i morgen?



Amazon.de havde en pakke med ps4 pro og det nye Gran Turismo sport til omkring 2750 kr her i weekenden (350 euro og fri fragt).

En realistisk Black Friday pris er 2300-2400 kr uden spil og måske 2500 kr med spil. Bilka har den til 2499 kr men ved ikke om spil hører med.
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Måske en PS4 Pro hvis prisen er god nok.

Hvad er en "god pris" på en PRO egentlig?? Er det realistisk at komme under DKK 2000:- hvis man køber den lidt mere lokalt end Amazon?

Dette bliver i øvrigt første gang jeg for alvor har tænkt mig at udnytte Black Friday. Andre gode tips? Kan det f.eks. betale sig at blive oppe til efter midnat i aften, eller kommer de gode tilbud først i morgen?



Amazon.de havde en pakke med ps4 pro og det nye Gran Turismo sport til omkring 2750 kr her i weekenden (350 euro og fri fragt).

En realistisk Black Friday pris er 2300-2400 kr uden spil og måske 2500 kr med spil. Bilka har den til 2499 kr men ved ikke om spil hører med.


Forrige år til Black Friday købte jeg en PS4 std udgave til 2300 kr. Og et vandtæt action cam inkl Sandisk 64 micro sd ultra til samlet 380 kr inkl fragt
og en Yamaha surround receiver til halv pris hos komplett.
Sidste års Black Friday synes jeg var lidt tam. .
Flere store kæder kører kø tilbud både online og i butik. Der skal du være hurtig. Men forvent der er langt mellem de reelle tilbud - både Elgiganten og Power har hævet priserne de sidste par uger, så de kan sættes ned igen..
Cdon, amazon, dustin og komplett plejer at have gode tilbud hele dagen. Som altid, kig på prisen og ikke besparelsen.

Redigeret af Jonas Baadsgaard - 23-November-2017 kl. 17:36
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Anders_itu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Februar-2007
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_itu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 23:21
Jeg skal da have en gamerskærm 144hz, IPS og 2K.

Ved ikke om det bliver Asus 27" PG279Q eller Acer 27" XB271HU :-)

Liste over de lidt mere ukendte BF butikker: https://blackweek.dk

Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 11:39
Har lige bestilt en guitar. Besparelsen var kun 10% (600 kr), men lidt har også ret :-)
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 13:13
Jeg kørte ud i LG-ganten i Slagelse ved 9.30-tiden og havde forventet et gedemarked af den anden verden, men det var nemt at få en P-plads lige ved døren.
Så jeg gik ned i TV-afdelingen og spurgte om de havde udsolgt af LG 65C7...næh, de havde da tre styk på lager endnu, så jeg snuppede ét og fik med møje og besvær mokket så meget af kassen ind i Cactus’en, så den åbne bagklap i det mindste skærmede for regnen under kørslen.
Da jeg sad og kiggede på den pænt store kasse hjemme i stuen, gik det op for mig, hvor tåbeligt det var at smide knapt 19k for et TV, når man studerer.
Så tilbage til LG-ganten med det, men jeg nåede da at være OLED-ejer i ca. 45 min.

Jeg tror at jeg venter et lille års tid mere med at skifte TV.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Da jeg sad og kiggede på den pænt store kasse hjemme i stuen, gik det op for mig, hvor tåbeligt det var at smide knapt 19k for et TV, når man studerer.
Så tilbage til LG-ganten med det, men jeg nåede da at være OLED-ejer i ca. 45 min.


LOL LOL LOL Jamen, så har du da også prøvet dét! De må ha' troet du var dybt åndssvag Tongue

For os har BF indtil videre været lidt af et anti-klimaks. Nu har vi i flere måneder glædet os til at få en PS4, og var blevet overbevist om at vi burde købe en Pro, men vi synes simpelthen ikke de er billige nok på BF! Vi havde nok for høje forventninger om hvad der var realistisk at spare. Jeg har i ren trods flere gange været parat til at købe en Slim eller sågar en Xbox One S (godt 1400,- for en UHD Blu-ray afspiller, som man samtidigt kan spille fede spil på, dét er sgu fristende!!!), men min kæreste, som har en pisse irriterende evne til at være fornuftig på de mest irriterende tidspunkter, synes at vi bør vente og så købe en Pro når de er faldet i pris.

Men noget VIL jeg sgu ha! Angry Hvem har fede tilbud på film???


Redigeret af jacobe - 24-November-2017 kl. 13:49
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 14:06
Jeg har købt mig et nyt Fanatec rat til mit CSL Elite.

Det er så et pre-order, og leveres først i februar Smile


Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Henning B Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henning B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 14:56
Klipsch R-112SW Subwoofer Subwoofers

Klipsch R-112SW Subwoofer

Aktiv Subwoofer, 12" driver, 300W, Komplett

https://www.komplett.dk/product/829059/tv-hifi/hoejttalere/subwoofers/klipsch-r-112sw-subwoofer#

2990 Kr er ca 2500-2900 under dagspris andre steder...
Trængte sådan til en lille ny WinkBig smileBig smile


Redigeret af Henning B - 24-November-2017 kl. 14:57
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Måske en PS4 Pro hvis prisen er god nok.

Hvad er en "god pris" på en PRO egentlig?? Er det realistisk at komme under DKK 2000:- hvis man køber den lidt mere lokalt end Amazon?

Dette bliver i øvrigt første gang jeg for alvor har tænkt mig at udnytte Black Friday. Andre gode tips? Kan det f.eks. betale sig at blive oppe til efter midnat i aften, eller kommer de gode tilbud først i morgen?
Er I US og her koster en PS4 Pro 1TB 349USD på tilbud, tror ikke man kommer under denne pris i DK.
BTW her over er der gang i den, det er sgu lige før de slå på hinanden, ouch....
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 16:32
Det blev en iPad den billigste model, som er en julegave til svigermor.

Ville gerne have haft en gamerskærm til min søn, men den model han ønsker sig, var ikke på tilbud og til mig selv en Synology NAS, men heller ikke den model jeg havde ud set mig, var på tilbud.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 16:35
Bliv desværre ikke til noget. Ville lige bestille lg oledc7
Men den kan ikke længere bestilles.
Jbl Array Cinema
Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-December-2007
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af power power skrev:

Bliv desværre ikke til noget. Ville lige bestille lg oledc7
Men den kan ikke længere bestilles.
Samme her - overvejede at tage til en butik for at se om det gjorde en forskel.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu