recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal du have Black Friday?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal du have Black Friday?

 Besvar Besvar Side  <1 34567>
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 18:21
Jeg har købt 4 store Grimbergen til 29kr stk Var egentligt i markedet for et 65” OLED , men de primære LG ønsker forsvandt mens jeg var på arbejde , og Sonyen kan ikke købes online - såhhhhh Jeg tar det roligt . Mit skæringspunkt er VM i bold . Og priserne på OLED er pludselig - som noget helt nyt - blevet vældig interessante i Tyskland . Sidst men ikke mindst, så præsenteres 2018 lineup om ca 2 måneder - og jeg har stadig et nogenlunde velfungerende 63” plasma at overleve på . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 18:57
Tja ikke helt ulig mine køb idag;). Dog kun to grimbergen;).
Havde samme kriblen i fingrene og endda et ok fra fruen. Men som du siger med nye paneler i oled 2018 (er jeg overbevist om at have læst), så var det næsten for dumt at købe et b7, med et b6 (dog 55”) hængende på væggen.
Det må blive 65” næste år og jeg tager sgu samme skæring som dig så, det blir VM der blir min deadline
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 20:55
Så fik vi også købt lidt til vores nye hjem når vi flytter i december, noget så spændende som vaskemaskine og tørretumbler.

Der var jo 20 % på Elgigantens hvidevarer i varehuset som ikke var Black Friday tilbud.

Redigeret af JordanDK - 24-November-2017 kl. 20:56
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 22:18
Mine 4K BD afspillere kom ikke på tilbud, så der kom ikke en ny Oppo eller Cambridge i hus. Men fik købt en CC Ultra, med en besparelse på 230 kr.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 23:38
Nå, det blev da til 6 stk. BD-film, deriblandt "Guardians of the Gallaxy vol. 2" i 3D, for hvad der svarer til DKK 359,- og med fri fragt på den svenske CDON. Eller helt hvad der var tænkt, men fuck it.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 00:10
Næsehårstrimmer (!), et par slidte jeans, samt fem t-shirts.

Alt sammen ting som jeg ville have købt alligevel, men nu fik jeg dem så med lidt rabat

Venter lidt små-utålmodigt på, at mit 7 år gamle Samsung 46” skal sætte ud, men det fungerer upåklageligt stadigvæk, og så længe det virker, er jeg for nærig til at skifte det ud. Synes også stadigvæk, at det leverer et kanonflot og fuldt ud tilfredsstillende billede. Jeg går ikke så meget op i tv, det er hifi, jeg brænder penge af på.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 07:47
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg går efter en elektrisk tandbørste.

Det bliver helt skørt. Min puls er allerede oppe og køre og kan næsten ikke vente.

Sørme om jeg ikke engang fik den elektriske tandbørste. 

Konen og jeg havde begge fri og valgte at tage at tage lidt på rundtur i byen. Sport24 Outlet med deres 70% fik lov at tage vores penge. Så fik vi en masse sportstøj, vintertøj osv vi manglede. Ellers var det generelt 20-25% på alle vare med tusind forbehold i de forskellige butikker. Ikke meget at gøre med de slag tilbud jeg forbinder med Black Friday.

PS: Er du skør folk bliver aggressive når der er mangel på P-pladser.

Sidste på eftermiddagen var vi igen i byen med børnene til juletræs tænding. Juletræs tænding plus Black Friday er lig et gedemarked.

Så da vi endelig var hjemme havde jeg simpelthen fået nok Black Friday og gad ikke lede efter min tandbørste.


Redigeret af Silentbob - 25-November-2017 kl. 10:51
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 10:39
25L sprinklervæske fra Harald Nyborg til halv pris.... :-)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 16:41
Fik Apple tv 4K , til 1389kr , men den Yamaha receiver jeg havde kigget på kom ikke på tilbud. Nå , ville så bestille en Sony STR DN1080 receiver , men den var desværre udsolgt hos Elgiganten. Så næste indkøb bliver en ny receiver til at understøtte Apple tv , og endnu senere , et nyt tv der understøtter det hele ordentligt
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 17:07
Købte absolut ingenting, hvilket jeg fik 100% rabat på. Ser frem til næste Green Friday

Redigeret af Kampus - 25-November-2017 kl. 17:10
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 04:54
Målet med BF dette år var jagten på et tilbud på sennheiser HD 700 eller 800 og så husstandens første tablet.

Fik en ordentlig spandfuld Blu-ray film til 15-70 kr stykket og ikke mindst nogle serier for 2-300 kr for en hel serie (dvs. alle sæsoner). Deriblandt Dexter, The Leftovers, StarTrek TOS, TNG og Enterprise. (fra hhv. CDON, Amazon.co.uk/.it/.de./.es

Og så blev det til husstandens/sofabordets første tablet (dog ikke et egentligt Black Friday tilbud), med indkøbet af en Trekstor SurfTab Theatre 13.3" - da det bare passede behovet bedst trods helt bevidst surfing efter Black Friday tilbud på Tabs, hvor der ellers blev fundet tilbud på bl.a. Samsung Galaxy tab A 10,1" m.fl. ...Men 300 kr mere for en 13,3 tommer tablet med gode anmeldelser, trumfede bare alle eksisterende Black Friday tilbud.

Sennheiser modellerne fandt jeg skuffende nok ingen tilbud på.

Redigeret af TBC1 - 26-November-2017 kl. 05:02
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 08:57
@TBC1
Hej.

"Og så blev det til husstandens/sofabordets første tablet (dog ikke et egentligt Black Friday tilbud), med indkøbet af en Trekstor SurfTab Theatre 13.3" - da det bare passede behovet bedst trods helt bevidst surfing efter Black Friday tilbud på Tabs, hvor der ellers blev fundet tilbud på bl.a. Samsung Galaxy tab A 10,1" m.fl. ...Men 300 kr mere for en 13,3 tommer tablet med gode anmeldelser, trumfede bare alle eksisterende Black Friday tilbud. "

Undskyld jeg lige bevæger mig udenfor tråden.
Har aldrig hørt om denne tablet Trekstor SurfTab Theatre 13.3",er det noget du kan anbefale.
Har godt nok lige købt Samsung Galaxy tab A,men den anden lyder da spændende,især den fysiske størrelse ville jeg synes var super.
Ved så godt du lige har fået den ,men er det noget du ville anbefale.
Mvh.


Redigeret af nesager - 26-November-2017 kl. 08:57
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu