recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hotmail fungerer dårligt med iOS 11
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hotmail fungerer dårligt med iOS 11

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hotmail fungerer dårligt med iOS 11
    Sendt: 23-November-2017 kl. 12:23
Oplever funktionaliteten er forringet på Hotmail.

Der bliver ikke sendt mail, når der trykkes SEND, men mailen blir sendt senere fra udbakken.

Tråden med mail ind og mail ud, blir ikke altid vist i rigtig rækkefølge.

Har selvfølgelig seneste opdatering iOS 11.1.2
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 13:30
Skift til Gmail og brug gmail appen    det virker Wink
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 19:32
Er der noget hotmail tilbage?  
Mit blev skiftet til outlook.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Male80 Male80 skrev:

Er der noget hotmail tilbage?  
Mit blev skiftet til outlook.

Nok ikke, MEN... Din mail-adresse kan da sagtens fortsætte med at ende på @hotmail.com. 


Redigeret af mnielsen - 23-November-2017 kl. 20:16
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oplever funktionaliteten er forringet på Hotmail.

Der bliver ikke sendt mail, når der trykkes SEND, men mailen blir sendt senere fra udbakken.

Tråden med mail ind og mail ud, blir ikke altid vist i rigtig rækkefølge.

Har selvfølgelig seneste opdatering iOS 11.1.2

Bruger du en mail-app, eller bruger du mailen fra en browser?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 20:52
Jeg bruger mail app’en på ipad
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg bruger mail app’en på ipad

Bare for testens skyld... Prøv så at logge på fra en browser, og se om det virker bedre.
Til top
jdaugaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jdaugaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 23:32
Hent Outlook.com app'en. Den spiller
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 06:36
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg bruger mail app’en på ipad

Efter at have testet mailen fra en browser og hvis det fungerer som det skal, så brug den ad den vej bare som en work around, mens der kommer forslag her, og så kunne du overveje det forslag, som er indløbet fra jdaugaard ovenfor.

Nu kan jeg så sige, at jeg ikke mere bruger mailprogram eller app, men blot logger på min webmail. Det virker HVER gang! Selvfølgelig med det forbehold, at serveren kan være nede eller på anden måde ude af drift. Men så VED jeg da, at det ikke er hos mig, at det fejler! Jeg har gjort sådan i mange år nu.


Redigeret af mnielsen - 24-November-2017 kl. 06:37
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 10:37
Jeg har hotmail/outlook og oplever ingen problemer med seneste IOS.
Jeg bruger den indbyggede mail app.


Redigeret af Dorf - 24-November-2017 kl. 10:51
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg bruger mail app’en på ipad


Efter at have testet mailen fra en browser og hvis det fungerer som det skal, så brug den ad den vej bare som en work around, mens der kommer forslag her, og så kunne du overveje det forslag, som er indløbet fra jdaugaard ovenfor.

Nu kan jeg så sige, at jeg ikke mere bruger mailprogram eller app, men blot logger på min webmail. Det virker HVER gang! Selvfølgelig med det forbehold, at serveren kan være nede eller på anden måde ude af drift. Men så VED jeg da, at det ikke er hos mig, at det fejler! Jeg har gjort sådan i mange år nu.


Ingen problemer via browser.

Men rarere at bruge via indbygget app, så der ikke skal tastes password.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Jeg har hotmail/outlook og oplever ingen problemer med seneste IOS.
Jeg bruger den indbyggede mail app.

Jeg ved ikke rigtigt om det er blevet bedre med den seneste opdatering. Mener den udelukkende gik på frost i iPX

Redigeret af Kampus - 24-November-2017 kl. 14:42
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu